دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا| سپهرزاد سرمربی مردان شد، توکلی سرمربی زنان/ برگزاری ستاد بازیها با حضور معاونین وزیر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، با اعلام فدراسیون دوومیدانی اسامی اعضای کادر فنی تیم ملی مردان در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.

بر همین اساس، هادی سپهرزاد بعنوان سرمربی و سجاد مرادی نیز بعنوان سرپرست/مربی مسئولیت هدایت تیم ملی دوومیدانی را در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا بر عهده خواهند داشت.

همچنین محمدمحسن ربانی، حمید ابراهیم نژاد، سامان برزگر، همایون همتی، احمد رمضان زاده، بهنام زارع و سجاد مرادی نیز بعنوان مربی در کادر فنی تیم کشورمان در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت. 

در سوابق هادی سپهرزاد می‌توان به مواردی همچون کسب مدال طلا قهرمانی آسیا به عنوان ورزشکار، کسب مدال طلا بازی‌های آسیایی هانگژو بعنوان مربی، مدیریت تیم‌های ملی دوومیدانی در حال حاضر و سرمربیگری تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی اشاره نمود. سجاد مرادی  نیز دارای مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی گوانگجو و چندین مدال رنگارنگ در رقابت‌های قهرمانی آسیا بعنوان ورزشکار و  همچنین کسب مدال طلا و نقره در بازیهای آسیایی جاکارتا بعنوان مربی است.  

همچنین با اعلام فدراسیون دوومیدانی اسامی اعضای کادر فنی تیم ملی دوومیدانی زنان در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.

بر همین اساس سپیده توکلی بعنوان سرمربی تیم‌های ملی دوومیدانی زنان و فهیمه کلهر از قهرمانان اسبق دوهای استقامت و از مربیان فعال دوومیدانی نیز بعنوان سرپرست در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده خواهند داشت.

همچنین زهرا نبی زاده، زینب موسوی، جمیله سیفی و پرستو احمدی نیز بعنوان مربی در کادر فنی تیم کشورمان در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت. 

سپیده توکلی از قهرمانان خوشنام و نشان ورزش دوومیدانی است که در سوابق وی می‌توان به کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، مدرک تحصیلی دکتری در رشته مدیریت ورزشی و همچنین مربیگری تیم ملی در مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا اشاره نمود.

یازدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۸الی۳۰بهمن ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

 

برگزاری نشست ستاد برگزاری رقابتها با حضور معاونین وزیر

یازدهمین نشست ستاد برگزاری رقابتهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا امروز با حضور شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان و مریم کاظمی پور معاون امور بانوان در وزارت ورزش در محل این وزارتخانه برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملیات عمرانی و بازسازی‌های صورت پذیرفته در ورزشگاه آفتاب انقلاب (محل برگزاری مسابقات) توضیحاتی ارائه و از فشردگی کار و همدلی افراد در ستاد برگزاری گفت. 

در این نشست محمد مشهدی یاری سرپرست دبیری فدراسیون، قاسمعلی فیروزی مسئول برگزاری مسابقات، احسان حدادی نایب قهرمان المپیک و عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات، مسائل و مشکلات برطرف شده در مدت زمان کوتاه، تعداد ورزشکاران حاضر در این رقابت و ... توضیحاتی را ارائه کردند. 

در ادامه این جلسه محمدشروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: دوومیدانی رشته تخصصی خودم بوده و با این ورزش بزرگ شده و زندگی کرده‌ام. در این جلسه که حاضر شدم ، چهره ها برای من تداعی روزهای خوب و خوشآیند است. احسان حدادی که از نام آوران این ورزش است و همچنین مهدی مبینی که خودش از قهرمانان پرش با نیزه کشور بوده است. 

وی افزود: در حال حاضر شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کنیم. دنیا و استکبار جهانی در صدد سیاه نمایی هستند تا امنیت ایران را زیر سوال ببرند. اما خوشبختانه این موضوع می‌تواند گویای امنیت و اقتدار کشور ما باشد. قطعا افراد زیادی برای برگزاری این رقابت‌ها در تلاش هستند و دست به دست داده‌اند تا با همین و همدلی این میزبانی با ارزش را به بهترین نحو رقم بزنند. 

اسبقیان در پایان سخنانش گفت: تمام توان خود را برای مهمان نوازی شایسته و معرفی فرهنگ اصیل کشورمان بکار گرفته و از هیچ تلاشی برای پاسخگویی به تک تک مهمانان از تمام کشورهای شرکت کننده کوتاهی نکنید. ما هم در وزارت ورزش و جوانان حمایت همه جانبه خود را برای برگزاری این رویداد خواهیم داشت.

با اعلام فدراسیون دوومیدانی اسامی اعضای کادر فنی تیم ملی مردان و زنان در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.