مقایسه بهترین برندهای باتری یو پی اس در سال 1402

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یو پی اس، دستگاهی است که در صورتی که برق قطع شود، به عنوان برق پشتیبان عمل می‌کند؛ به همین دلیل است که یو پی اس تحت عنوان منبع تغذیه بدون وقفه نیز شناخته می‌شود. به طوری که زمانی که برق قطع می‌شود، این تجهیز، برق مورد نیاز برای تجهیزات الکترونیکی را فراهم می‌کند و از آسیب دیدن آن‌ها و همینطور از دست رفتن‌ اطلاعات جلوگیری می‌کند. در یو پی اس، از یک باتری استفاده می‌شود و برق مورد نیاز برای تجهیزات الکتریکی در زمان قطعی برق توسط باتری یو پی اس تامین می‌گردد. پشتیبانی برق توسط یو پی اس، متناسب با ظرفیت باتری یو پی اس بین 10 الی 30 دقیقه متغیر است. باتری‌های یو پی اس، توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه با مقایسه بهترین برندهای باتری یو پی اس در سال 1404 با ما همراه شوید.

کدام برندها تولید کننده باتری یو پی اس هستند؟

با توجه به افزایش آگاهی عمومی نسبت به کاربردهای دستگاه یو پی اس، امروزه شاهد تولید باتری‌های یو پی اس، توسط برندها و شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری هستیم.

به همین دلیل اگر تصمیم به خرید باتری یو پی اس بگیرید، احتمالا با برندهای تولید کننده بسیاری مواجه خواهید شد. تنوع برندهای تولید کننده در زمینه تولید باتری یو پی اس، برای بسیاری از افراد چالشی را ایجاد کرده است که کدام برند را خریداری کنند.

برخی از باتری‌های یو پی اس موجود در بازار، وارداتی هستند که در مقایسه با باتری‌های یو پی اس تولید داخل، دارای قیمت بالاتری می‌باشند. برندهای ایرانی بسیاری نیز باتری یو پی اس را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. شما می‌توانید با مطالعه این محتوا با عنوان مقایسه بهترین برندهای باتری یو پی اس در سال 1404، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقایسه بهترین برندهای باتری یو پی اس در سال 1404

در این قسمت بهترین برندهای تولید کننده باتری یو پی اس که برخی از آن‌ها وارداتی و برخی دیگر ساخت ایران هستند را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. با بررسی ویژگی‌های هر یک از باتری‌های یو پی اس معرفی شده، قطعا می‌توانید انتخاب بهتری را نیز داشته باشید.

باتری یو پی اس یوفو

باتری یوفو (UFO) یکی از برندهای تولید کننده باتری یو پی اس است. این باتری توسط شرکت آکو باتری تولید می‌شود که فروش بالایی را تجربه کرده است و در لیست پرفروش‌ترین باتری‌های یو پی اس قرار دارد.

این برند تولید کننده باتری یو پی اس، ایرانی است و ضمن اینکه از ویژگی‌هایی شامل پایداری، برخورداری از مقاومت درونی، ولتاژ و جریان دهی بالا و ... برخوردار است، از ویژگی قیمت به صرفه نیز برخوردار می‌باشد.

باتری‌های یو پی اس یوفو به دلیل قابلیت‌‌‌های منحصر به فردی که دارند، امروزه یک رقیب قدرتمند برای برندهای خارجی به شمار می‌روند. به طوری که در بسیاری از موارد افراد میان باتری یوفو و یک برند خارجی با کیفیت برابر، باتری یوفو را انتخاب می‌کنند؛ چراکه ضمن برخورداری از قابلیت‌های یک باتری یو پی اس خارجی، دارای قیمت مناسب‌تری نیز می‌باشد.

باتری یو پی اس یوفو در ظرفیت‌های مختلفی موجود است و از این باتری‌ها برای تامین برق مورد نیاز توسط یو پی اس در زمینه‌های مختلفی شامل دیتاسرورها، تجهیزات بیمارستان، سیستم‌های امنیتی و نظارتی و ... استفاده می‌گردد.

باتری یو پی اس لانگ

باتری‌ لانگ توسط شرکت کونگ لانگ که با نام تجاری لانگ (LONG) فعالیت می‌کند تولید می‌شود؛ این برند محصولات متنوع خود را به بازار عرضه می‌کند. دفتر اصلی این شرکت در کشور تایوان می‌باشد اما دارای دو خط تولید در کشور ویتنام نیز هست.

قطعا یکی از بهترین برندهای وارداتی در زمینه تولید باتری یو پی اس در ایران، باتری یو پی اس لانگ است. باتری‌های یو پی اس لانگ از استانداردهای بین‌المللی شامل Butt و Euro برخوردار می‌باشند.

باتری یو پی اس که توسط کمپانی بزرگ لانگ تولید می‌شود، در یو پی اس‌های مورد استفاده در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد.

باتری ups صبا

باتری صبا یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین باتری‌ها در بازار ایران و حتی در خاورمیانه به شمار می‌رود. باتری‌های یو پی اس برای استفاده در کاربردهای مختلف، در ظرفیت‌های متعددی نیز تولید می‌شوند. به همین دلیل این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا متناسب با زمینه مورد استفاده از باتری یو پی اس با ظرفیت مناسب نیز خریداری کنید. بنابراین در صورتی که بتوانید میزان برق پشتیبانی مورد نیاز توسط یو پی اس و متناسب با زمینه مورد استفاده خود را تخمین بزنید، می‌توانید از میان باتری‌های یو پی اس تولید شده توسط این برند، مورد مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

از باتری‌های یو پی اس صبا، می‌توانید به عنوان باتری پشتیبان برای دستگاه‌های یو پی اس در ساختمان‌ها، سازمان‌های مختلف، ارگان‌ها، تجهیزات پزشکی و ... استفاده نمایید.

باتری یو پی اس وست استار

باتری وست استار، از دیگر نمونه باتری‌های یو پی اس است که در این نوع باتری‌ها از تکنولوژی بازترکیب اکسیژن استفاده می‌شود. به همین دلیل اگر از این باتری‌ها استفاده می‌کنید، باید بگوییم نیاز به نگهداری ندارند و تا حد زیادی نیز به صرفه جویی در هزینه‌های شما کمک می‌کنند.

این نوع از باتری یو پی اس، از ویژگی‌های متعددی شامل طراحی مدرن، تکنولوژی پیشرفته، قیمت مناسب و به صرفه برای ایرانیان، طول عمر و ماندگاری بالا، کیفیت عالی، عملکرد فوق العاده، مناسب برای استفاده در شرایط نامناسب و سخت و ... برخوردار می‌باشد. باتری‌های یو پی اس وست استار در دسته بندی باتری‌های باکیفیت ایرانی قرار دارند و به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه، جزو باتری‌های یو پی اس پرطرفدار به شمار می‌روند.

باتری‌های یو پی اس وست استار از نظر کیفیت ساخت، بر اساس استانداردهای بین المللی تولید شده‌اند و از آن‌ها در زمینه‌های متعددی استفاده می‌شود. به طوری که باتری‌های یو پی اس وست استار در زمینه‌هایی شامل استفاده به عنوان یک منبع تغذیه ارتباطی، یک منبع تامین کننده برق تغذیه DC، تامین کننده برق اضطراری برای ساختمان‌ها و ... بهترین کارایی را دارند.

سخن آخر

باتری‌های یو پی اس، توسط برندهای خارجی و ایرانی متعددی به بازار عرضه شده‌اند. باتری‌های یو پی اس که مطابق با استانداردهای روز در جهان تولید می‌شوند و از نظر ظرفیت نیز تنوع بالایی دارند. اگر به دنبال این هستید که یک باتری یو پی اس با ماندگاری و عمر بالا خریداری کنید، توصیه می‌کنیم در انتخاب برند تولید کننده دقت داشته باشید و به سراغ برندهای معتبر بروید.

البته در هنگام خرید باتری یو پی اس، صرفا برند تولید کننده باتری‌ها دارای اهمیت بالایی نیستند و باید علاوه بر برند به جزئیات دیگری شامل ظرفیت باتری، زمان پشتیبانی، عمر باتری، زمان شارژ مجدد باتری، اندازه و وزن باتری یو پی اس و ... نیز توجه کنید. همینطور توصیه می‌کنیم از فروشنده ضمانت اصالت کالا و گارانتی باتری UPS را نیز درخواست کنید.

ما در مجموعه بازرگانی هانیکا، ارائه دهنده انواع باتری یو پی اس از برندهای معتبر در جهان هستیم. برای خرید باتری یو پی اس باکیفیت، اصل و همراه با گارانتی، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره، برای خرید باتری یو پی اس از یک برند معتبر، تصمیم گیری نمایید.

و پی اس، دستگاهی است که در صورتی که برق قطع شود، به عنوان برق پشتیبان عمل می‌کند؛ به همین دلیل است که یو پی اس تحت عنوان منبع تغذیه بدون وقفه نیز شناخته می‌شود.