دستگيري زورگيران تحت تعقيب در دولت آباد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ " محمد قاسم طرهاني" اظهار داشت: چند روز پيش ماموران عمليات کلانتري دولت آباد درحال گشتزني در محدوده اتوبان شهيد رستگار بودند که به سرنشينان يک دستگاه موتورسيکلت با پلاک مخدوش مشکوک شده و آنها را تحت تعقيب قرار دادند.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: متهمان که از تحت تعقيب بودنشان اطلاع نداشتند، بي خبر از همه جا سعي کردند که به يک شهروند حمله و از وي سرقت کنند که در همان لحظه با ماموران روبرو شده و در کسري از ثانيه دستگير شدند.
وي تصريح کرد: از وسايل همراه متهمان يک قبضه سلاح سرد و يک عدد اسپري گاز اشگ آور کشف شد و متهمان براي بازجويي به کلانتري منتقل شدند.
رئيس پليس شهرستان ري ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتري و انجام تحقيقات مشخص شد تحت تعقيب پايگاه سوم پليس آگاهي تهران هستند که پس از بررسي بيشتر و دعوت مالباختگان، هشت پرونده سرقت ديگر از اين متهمان کشف شد  که براي بررسي تخصصي به پليس آگاهي شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري 2 سارق تحت تعقيب در دولت آباد خبر داد و گفت: اين متهمان با تهديد سلاح سرد از شهروندان زورگيري مي کردند.