لیگ برتر فوتبال| شکست پرسپولیس به دست بیرانوند؛ اوسمار در گام اول باخت

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:15 عصر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف یک‌دیگر رفتند که این بازی با برتری میزبان پایان یافت.

پرسپولیس که برای نخستین بار زیر نظر اوسمار ویه‌را به زمین می‌رفت، نیمه اول را متفاوت‌تر از بازی‌های نیم‌فصل نخست آغاز کرد اما حملات این تیم، راه به جایی نمی‌برد و احمد گوهری جوان نیز که سابقاً در پرسپولیس بود، نمایش خوبی مقابل سرخ‌پوشان داشت.

در نیمه دوم اما مهم‌ترین اتفاق بازی رخ داد؛ جایی که آلومینیوم برخلاف روند بازی و بر اثر هوش بالای بازیکن خود، از فاصله 40 متری توانست قفل دروازه علیرضا بیرانوند را به شکلی مرگ‌بار باز کند تا این میزبان باشد که از رقیب نام‌دار خود پیش افتاده است.

در ادامه تلاش مهاجمان پرسپولیس هم راه به جایی نبرد تا این آلومینیوم و سیدمجتبی حسینی باشند که نخستین شکست اوسمار ویه‌را را در اولین مصاف رسمی‌اش، آن هم روی اشتباه مهلک حامی مهمش یعنی بیرانوند به وی تحمیل می‌کنند.

آلومینیوم یک
گل: امیر نوری (75)

پرسپولیس صفر
گل: -

آلومینیوم:
احمد گوهری، مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد (۵۸- امیر نوری)، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، علیرضا نقی‌زاده (۸۳- شروین بزرگ)، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی (۳+۹۰- ابوالفضل قنبری)، رضا جبیره
سرمربی: مجتبی حسینی

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (۷۶- وحید امیری)، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، شهاب زاهدی (۷۶- نبیل باهویی)
سرمربی: اوسمار ویرا

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، آلومینیوم در برابر پرسپولیس به برتری دست یافت.