لیگ قهرمانان آسیا| شکست حسرت‌بار سپاهان در خانه؛ 3 امتیاز در جیب الهلال!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال سپاهان امروز در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم پرستاره الهلال عربستان رفت که این دیدار در پایان با برتری تیم سعودی خاتمه یافت.

در شرایطی که هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی به دست می‌آوردند و از دست می‌دادند، پاس بلند محمد دانشگر پشت مدافعان الهلال در دقیقه 37 نصیب رامین رضاییان شد و ضربه زیبای مدافع ملی‌پوش سپاهان وارد دروازه الهلال شد.

در نیمه دوم موج حملات سپاهان ادامه یافت اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم مخصوصا فرشاد احمدزاده، باعث شد تا موقعیت های سپاهان یکی پس از دیگری از دست برود و سپاهان نتواند برتری اش را افزایش بدهد.

در این نیمه مالکوم روی ریباند شوت میتروویچ، با خوش شانسی توپ را وارد دروازه نیازمند کرد و بازی را به تساوی کشاند. در اواخر بازی هم با اخراح دانشگر تیم ایرانی 10 نفره شد تا کار شاگردان مورایس برای بازگشت به بازی سخت و غیرممکن شود.

در نهایت باز هم الهلال توسط ساویچ به گل دوم و برتری رسید تا کامبک سعودی‌ها کامل شود. عبدالله حمدان هم گل سوم را به ثمر رساند تا دقایق کابوس وار سپاهان با 2 گل خورده و شکست تکمیل شود.

سپاهان یک
گل: رامین رضائیان (37)

الهلال 3
گل: مالکوم (56)، میتروویچ (94)، عبدالله حمدان (97)

تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل سپاهان به پیروزی دست یافت.