1402-11-29 12:38:52.927598
شهدای مدافع حرم الگوی بی‌نظیری برای جوانان هستند

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه‌دانا، با اشاره به رشادت‌های مستشاران نیروی زمینی در جبهه مقاومت گفت: مستشاران نیروی زمینی ارتش در طول سال‌هایی که جلوه مقاومت در برون مرزها جریان داشت، به طرق مختلف اعم از رزمی، پشتیبانی و... در این ماموریت حضور داشتند و حماسه‌های شگفت‌انگیزی را در کنار سایر رزمندگان خلق کردند. 

وی افزود: وقتی پای دفاع از ارزش‌ها در میان باشد، اهداف والای انسانیت و حریت آدمی را به اندیشه وامی‌دارد و منجر می‌شود که مردانه پای در میدان نبرد بگذارد، و این افتخاریست برای ملت همیشه آزاده ایران كه فرزندانشان نه تنها در جای جای كشور بلكه در نقاطی فراتر از مرزها در مقابل ظلم و جور می ایستند تا ریشه این درخت شوم را بخشكانند، تا مبادا شاخه‌های این درخت بر این دیار سایه بیافكند. در این میان دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی نیز در كنار دیگر نیروهای داوطلب وارد خاك سوریه شدند تا جان خود را سپر حریم ولایت كنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش شهدای مدافع حرم را الگوی بی‌نظیری برای جوانان قلمداد و خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم در زمره بصیرترین افراد جامعه امروزند که بصیرت و عمل را در هم آمیختند و با تشخیص درست موقعیت و درک صحیح شرایط زمانه، در ازمون ولایت پذیری سربلند گشتند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهدای مدافع حرم در زمره بصیرترین افراد جامعه امروزند که بصیرت و عمل را در هم آمیختند، به همین دلیل الگوی بی‌نظیری برای جوانان هستند.