دستگيري سارق زورگير در محدوده شمال تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارعلي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ اظهار داشت: در دي ماه سال جاري در پي وقوع يک فقره سرقت بعنف  در شمال تهران و دريافت شکايت،  بررسي  موضوع در  اختيار تيمي از از کارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي  قرار گرفت.
وي افزود: شاکي در تحقيقات ابتدايي اظهار داشت،  حين خروج از مطب به قصد عزيمت به سمت منزل بودم که يک جوان ناشناس که صورت خود را کاملا پوشانده بود با گذاشتن چاقو در زير گلوي بنده و با تهديد به مرگ اقدام به سرقت گردنبند، طلا و گوشي آيفون نمود و سريعا متواري شد.
اين مقام انتظامي در ادامه تصريح کرد: تحقيقات ميداني در محدوده جغرافياي جرم انجام و کارآگاهان در گام بعدي  با استفاده از روش هاي کارآگاهي موفق شدند هويت و مخفيگاه متهم را شناسايي و با هماهنگي هاي قضائي متهم را در يک عمليات پليسي در مخفيگاهش دستگير کنند. 
سردار ولي پور گودرزي در ادامه با بيان اينکه از مخفيگاه متهم تعدادي سلاح سرد از جمله قمه و چاقو به همراه تعدادي طلا و جواهرات و 3 دستگاه تلفن همراه آيفون کشف شد.
وي  عنوان کرد: متهم در پي جوئي هاي صورت گرفته به 9 فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشت،  پيش از انجام سرقت سوژه را به مدت چند روز زير نظر گرفته و سپس مرتکب زورگيري مي شده است. 
رئيس پليس آگاهي پايتخت در پايان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانوني از سوي مراجع قضايي، جهت کشف ديگر جرائم و شناسايي ساير مال باختگان  در اختيار اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفت. 

خبرنگار: مصطفی نادیان

سردار علي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري سارق زورگير در شمال شهر تهران که از شهروندي پس از خروج از مطب پزشک زورگيري کرده بود خبر داد.