سارق اماکن خصوصی و مالخر لوازم مسروقه در "امین آباد" دستگیر شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ "محمدقاسم طرهانی"  گفت: با وقوع سرقت اماکن خصوصی در هفته های اخیر در محدوده "امین آباد "، و طرح شکایت مالباخته در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاًدر دستور کار عوامل تجسس کلانتری 173  قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری امین آباد با شیوه و شگرد خاص پلیسی ، متهم که فردی حدوداً 33 ساله و از اتباع کشور همسایه بود را شناسایی نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در بیست و ششم بهمن ماه سال جاری مخفیگاه متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه در محدوده "امین آباد" شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهي مخفیگاه متهمان شدند و هر دو متهم را در 2 عملیات مجزا دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، تعداد 2 عدد دستگاه جوش، 2 عدد سنگ فرز، 200 متر سیم سیال و 3 عدد ماسک جوشکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری امین آباد در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی عنوان کرد و تاکنون 5 مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال خودرا شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده "امین آباد " و کشف 5 پرونده سرقت، خبر داد.