جام جهانی فوتبال ساحلی| تاخت و تاز یوزها در سواحل دوبی؛ صعود به دور بعد با شکار آلبی سلسته

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین بازی خود در گروه B جام جهانی به میزبانی ورزشگاه دبی دیزاین دیستریکت به مصاف آرژانتین رفت. بازی با برتری ساحلی بازان ایرالن شروع شد و شا‌گردان علی نادری در ۱۲ دقیقه ابتدایی بازی با گل‌های محمدعلی مختاری (۲ گل) و رضا امیری ۳ بر صفر پیش افتادند تا برتری خود را به حریف دیکته کنند اما در لحظات پایانی این مسابقه  امیلیانو هولمدیلا یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در ۱۲ دقیقه دوم نیز این بازیکن آرژانتین یکی دیگر از گل‌ها را با ضربه پنالتی جبران کرد تا اختلاف به حداقل برسد و ۲ تیم با نتیجه ۳ بر ۲ زمان سوم را شروع کنند. با این وجود در وقت سوم ایران باز هم برتری خود را به رخ حریف کشید و با گل‌های محمد مرادی، موحد محمدپور و علی میرشکاری در مقابل گلی که مدرو به ثمر رساند، نتیجه را به ۶ بر ۳ تبدیل کرد تا در نهایت با این پیروزی ۴ امتیازی شده و پس از تاهیتی ۶ امتیازی در رتبه دوم گروه قرار گرفته و صعودش را به مرحله بعدی مسجل کند.

با توجه به شکست اسپانیا مقابل تاهیتی، شاگردان علی نادری پس از شکست آرژانتین، 4 امتیازی شدند و در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند. تاهیتی در این گروه 6 امتیازی است و دیدار سوم ایران مقابل این تیم برای صدرنشینی خواهد بود و ایران در صورت کسب 3 امتیاز در دیدار سوم خود در رتبه اول گروه B قرار خواهد گرفت.

امیرحسین اکبری با دریافت کارت زرد در این بازی ۲ اخطاره شده و دیدار بعدی مقابل تاهییتی را از دست داد. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز همراه با امیرحسین محتشم، رئیس کمیته فوتبال ساحلی تماشاگر ویژه بازی بودند.

گل‌های ساحلی‌بازان ایران را محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، رضا امیری، محمد مرادی، موحد محمدپور و علی میرشکاری به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ساحلی در مرحله حذفی با یکی از تیم‌های ایتالیا و امارات بازی خواهد کرد. در گروه A، ایتالیا با 6 امتیاز در صدر قرار دارد و امارات هم با 5 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و بازی سوم دو تیم حکم بر صدرنشینی یکی از آنها می‌دهد.

تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین بازی خود در جام جهانی با برتری مقابل آرژانتین به مرحله حذفی صعود کرد.