کشف 70دستگاه تلفن همراه مسروقه در تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "علي ولي پور گودرزي" رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ اظهار داشت: در راستاي کشف تلفن‌هاي همراه مسروقه و دستگيري سارقان و مالخران اموال مسروقه در تهران، موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستورکار تيمي زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان در گام نخست طي انجام اقدامات اطلاعاتي و ميداني براي جلوگيري از خروج تلفن‌هاي مسروقه از کشور موفق شدند حرکات و مسيرهاي تردد 2 تن از مالخران را شناسايي کنند و در ادامه پس از اقدامات پليسي موفق شدند هويت آنان را که  هر دو نفر از اتباع کشورهاي همسايه  بودند شناسايي کنند .
اين مقام ارشد پليسي عنوان داشت: بررسي هاي اوليه نشان از اين داشت مالخران  تلفن همراه مسروقه را از سارقان خريداري مي‌کردند و به صورت قاچاق و با استفاده از ترانزيت از کشور خارج مي کردند.
سردار ولي پور گودرزي در ادامه تصريح کرد: کارآگاهان در گام بعدي با استفاده از منابع اطلاعاتي محل اختفا مالخران را شناسايي کردند و طي مراقبت‌هاي شبانه روزي موفق شدند هر 2 متهم را با علم بر اينکه در يک مکان مخفي شده‌اند دستگير و به اداره هجدهم پليس آگاهي انتقال دهند.
وي افزود:  از محل اختفاي  متهمان  70 دستگاه تلفن همراه مسروقه به ارزش تقريبي 10  ميليارد ريال کشف و توقيف شد.
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه بيان داشت: متهمان در بازجويي‌هاي اوليه صراحتا به مالخري اموال مسروقه معترف و کارآگاهان موفق شدند60 تن از شاکيان را شناسايي کنند.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانوني از سوي مراجع قضائي، جهت کشف ديگر جرائم و شناسايي ساير شکات در اختيار اداره هجدهم پليس آگاهي قرار گرفتند. 

سردار علي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري 2مالخر کشورهاي همسايه و کشف 70 دستگاه تلفن همراه خبر داد.