شور انتخاباتی مردم سناریوی «یأس‌آفرینی» نظام سلطه را ناکام می‌گذارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حدادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: امروز کارآمدی نظام دینی و سیاسی نظام، معادلات ۴۵ ساله دشمن را بر هم‌ زده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان البرز با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه علمی، درمانی و تولید دانش، افزود: پهپاد‌های مدرن و موشک‌های نقطه‌زن مؤلفه قدرت کشور است.

 

وی اظهار داشت: دشمن در حال شبهه‌افکنی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است درحالیکه توسعه زیرساخت‌ها در ۴۵ سال اخیر ملت را به نظام دلگرم کرده است.

 

حدادی مردم را پشتوانه اقتدار امروز ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: کار آمدی نظام دینی و حکمرانی مردم پایه نشان‌دهنده نقش ملت است.

 

وی ادامه داد: مردم همانند ادوار گذشته در ۱۱ اسفند ماه در راستای قدرشناسی از نظام اسلامی پای صندوق‌های رای خواهند آمد چرا که پای باورشان‌ایستاده‌اند.

 

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به فرموده سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات احساس تکلیف می‌کنند.

 

حدادی گفت: هم افزایی مردم در ۱۱ اسفند در افزایش قدرت ملی، پیشرفت ایران اسلامی و آینده درخشان کشورمان تأثیر بسزایی خواهد داشت و مؤلفه قدرت سیاسی خواهد بود.

 

وی افزود: اولویت مردم برای انتخابات پیش رو باید حضور حداکثری باشد و مردم با این اقدام پاسخ محکمی را به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

 

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یاوه‌گویانی که وابسته به نظام سلطه هستند و درصدد کمرنگ جلوه دادن انتخابات پیش رو خواهند بود.

 

حدادی تصریح کرد: امروز استعمار پیر انگلیس، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد مردم را نسبت به رویداد سیاسی ۱۱ اسفند دلسرد کنند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را در دست می‌گیرند و در ریل‌گذاری سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مجلس نقش ‌آفرینی می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان البرز گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلاش دارد مردم را نسبت به رویداد سیاسی ۱۱ اسفند دلسرد کند اما شور انتخاباتی مردم آنها را ناکام می‌گذارد.