رئیس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حکم محمود سالاری، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان رییس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد.

در حکم معاون امور هنری وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خطاب به خراسانی‌زاده آمده است: «توجه به مهمترین رویداد تجسمی ایران اسلامی و برنامه‌ریزی دقیق جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن نیازمند مشورت با اساتید و زمان‌بندی مناسب است.

به همین منظور با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب می‌شوید.

امید است در سایه الطاف الهی و با همفکری و همکاری سایر اعضا و بهره‌گیری از تمام توان و قابلیت‌های مرکز هنرهای تجسمی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، موفق و موید باشید.»

صدور این حکم، همزمان با پایان نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دلیل ایجاد امکان لازم برای بهره‌برداری بهینه از فرصت زمانی موجود در راستای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیشبرد امور مربوط به هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است‌.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی این وزراتخانه را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب کرد.