هاشمی‌نسب: با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم/ حسینی: بازی ۶ امتیازی را از سپاهان بردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ با وجود غیبت تکراری جواد نکونام در نشست خبری بازی با سپاهان، بازیکنان و مربی این تیم در میکسدزون حاضر شدند و درباره برد برابر حریف اصفهانی صحبت کردند.

حسینی: بازی ۶ امتیازی را از سپاهان بردیم

سیدحسین حسینی پس از برد استقلال مقابل سپاهان گفت: همه بچه‌ها تلاش کردند و توانستیم در یک مسابقه 6 امتیازی به بردی بزرگ برسیم.

وی درباره بسته نگه داشتن دروازه استقلال عنوان کرد: از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کردند. کلین شیت هم حاصل تلاش همه بچه‌هاست. یک بازی خیلی بزرگ را بردیم، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. باید خودمان را آماده جام حذفی و مسابقات بعدی کنیم و بازی به بازی پیش برویم و به آنچه می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

کاپیتان استقلال درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: قبل از بازی با پرسپولیس 2 دیدار دیگر پیش‌رو داریم. فعلاً تمرکزمان روی دیدار با مس رفسنجان است. پله پله جلو می‌رویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

هاشمی‌نسب: با استقلال اصلا بحث مالی ندارم

مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان درباره دلیل غیبت چند روزه‌اش در تمرینات و بازی اخیر استقلال اظهار داشت: همه چیز را که نباید به همه توضیح بدهیم. مشکل خانوادگی خودم بود. ما هم انسان هستیم و مثل همه مردم هزار و یک مشکل داریم. من با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم. بپرسید، من گفتم برایم پول نریزید و نمی‌خواهم. پول بخواهم می‌روم و می‌گیرم. من به خاطر پول به استقلال نیامدم که به خاطر پول قهر کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هواداران او را دوست دارند، گفت: هواداران لطف دارند و ممنون‌شان هستم. امیدوارم مثل امروز بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم و بعد از پایان لیگ با نتیجه خوب حرف‌های دل‌مان را به آنها بگوییم.

«وقتی دو نفر در باشگاه با هم اختلاف دارند معمولاً یک نفر باید کنار بکشد.»، وی در پاسخ به این موضوع که در مورد اختلاف خطیر و نکونام پرسیده شد، گفت: ان‌شاءالله دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیدند. مشکلات همه جا وجود دارد.

چشمی: بازی حساسی را بردیم

روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان گفت: دَم هوادارانی که در سرما آمدند گرم. ما که در زمین بودیم سرد بود، چه برسد به هوادارانی که روی سکوها نشسته بودند.

وی گفت: بازی حساسی بود. بازی رفت را هم باخته بودیم. آنجا هم بازی خوبی ارائه داده بودیم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و از همه مهم‌تر خوشحالی هواداران بود که در این سرما آمده بودند.

بازیکن استقلال درباره گل زیبای خود عنوان کرد: زحمت همه بچه‌ها بود.

سلیمی: می‌توانستیم بیشتر از یک گل به سپاهان بزنیم

ایمان سلیمی پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی مهمی بود. نیاز داشتیم بهترین توانایی‌مان را نشان دهیم که تمرکز کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. حتی می‌توانستیم با بیش از یک گل برنده شویم.

وی در واکنش به اینکه استقلال با این برد بخشی از مسیر قهرمانی را طی کرد، گفت: نمی‌توان این را گفت. هنوز بازی‌های سختی مانده است. این یک سه امتیاز بود که می‌خواستیم بگیریم و گرفتیم.

بازیکن استقلال با امتناع از اظهار نظر درباره مشکلات باشگاه استقلال، درخصوص فشارهایی که پس از بازی رفت بر روی او وجود داشت و عملکردش در بازی امروز، عنوان کرد: خودم در این باره نمی‌توانم نظر بدهم.

سلیمی درباره حضور تماشاگران گفت: هوا واقعاً سرد بود و دست هواداران را می‌بوسم و از طرف بچه‌ها از آنها تشکر می‌کنم. آنها امروز بی‌نظیر بودند. ان‌شاءالله هفته‌های آینده و تا قبل از سال جدید خوشحال‌شان کنیم.

مهدی‌پور: لایق برتری مقابل سپاهان بودیم

مهدی مهدی‌پور بعد از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم که در سرما کنارمان بودند. به شما خبرنگاران هم خسته نباشید می‌گویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آبی‌ها در دیدار قهرمانی لیگ به برتری رسیدند، خاطرنشان کرد: صحبت درباره این مسائل خیلی زود است. بازی به بازی پیش می‌رویم و در مسابقه خیلی مهمی پیروز شدیم. به تیم فوق‌العاده قدرتمند سپاهان هم تبریک می‌گویم، اما به نظرم لایق پیروزی بودیم. گل روزبه چشمی هم فوق‌العاده بود و امیدوارم استمرار داشته باشد.

یامگا: زمان بازگشت من مشخص نیست

کوین یامگا مدافع مصدوم استقلال که برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بود، تصریح کرد: گل فوق‌العاده‌ای زدیم و برای روزبه چشمی و تیم استقلال خوشحال هستم. پیروزی مهمی به دست آوردیم و می‌خواهیم در همه بازی‌ها مطابق همین روند جلو برویم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر مسابقه با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

وی درباره زمان بازگشت خود به میادین فوتبال گفت: نمی‌توانم زمان بازگشت خودم به میادین را پیش‌بینی کنم. استقلال امروز پیروز شد و من هم به‌عنوان بخشی از تیم بابت این برد خوشحال هستم. هواداران حمایت زیادی از ما کردند و همیشه می‌خواهیم آنها را خوشحال کنیم.

مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال در میکسدزون بازی با سپاهان شرکت کردند.