لیگ برتر فوتبال| برد شیرین پرسپولیس در فولادشهر با پنالتی چیپ گولسیانی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:15 عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سرخ‌پوشان پایان یافت.

سرخ‌پوشان که رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند، برای کاهش اختلاف امتیازی خود با آبی‌پوشان صدرنشین در غیاب علی‌رضا بیرانوند به علت محرومیت، کار بسیار سختی داشتند. ضمن این که گاندوها هم به علت بحران خروج محمد ربیعی، با شرایط متفاوت به بازی آمدند.

پیش از برگزاری بازی، در رختکن تیم پرسپولیس کاغذهایی عجیب با تصاویر و نوشته‌هایی جادوگونه پیدا شد که باشگاه ذوب‌آهن طی بیانیه‌ای رسمی، انتساب این مسئله را به گاندوها محکوم کرد و واکنش متقابل به این اتفاق غیرمنتظره و خجالت‌آور داشت.

پرسپولیس در این بازی خیلی زود به گل رسید و گئورکی گولسیانی، مدافع پیش‌تاخته سرخ‌پوشان یه پنالتی گرفت و آن را چیپ به دروازه محسن فروزان فرستاد تا هم گل را ساخته، هم پرداخته باشد. نیمه اول با همین تک‌گل پایان یافت.

در نیمه دوم به علت خطای خطرناک روی علی نعمتی، محسن آذرباد اخراج شد و از زمین بیرون رفت. بازی در نهایت با برتری یک بر صفر و مهم پرسپولیس خارج از خانه به اتمام رسید.

ذوب‌آهن صفر
گل: -

پرسپولیس یک
گل: گئورکی گولسیانی ۹

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی(۸۰-گریگول چابرادزه)، محمد قریشی، محمدجواد محمدی(۸۰- احمد شریعت زاده)، پوریا آریاکیا(۵۷-محمدحسین اسلامی)، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری(۸۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی(۸۷-کمال کامیابی نیا).

ترکیب پرسپولیس: امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی(۶۶-فرشاد فرجی)، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی(۵۷- عبدالکریم حسن)، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی(۶۶-اوستون ارونوف)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (محمد خدابنده‌لو ۸۸)، عیسی آل‌کثیر (وحید امیری ۸۸)

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس با برتری سرخ‌پوشان پایان یافت.