رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه «نه به رأی» عبور داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فعال سیاسی البرز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: زمانی که دشمن کلید تحریم انتخابات و نه به رآی را زد، چند قدم جلوتر رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه‌های سخت مدیریت کردند و عبور دادند.

علی قربانی با اشاره به درایت و دوراندیشی مردم، افزود: باید به این باور برسیم که ایرانی خاک می‌خورد اما خاک نمی‌دهد، سختی می‌کشد اما خم نمی‌شود، ایرانی فریب نمی‌خورد، راه را شناخته و در راه پیشرفت کشورش گام اساسی برمیدارد.

وی اظهار داشت: انقلاب و امام (ره) حکومت اسلامی را از مسیر انتخابات معرفی کردند و این یک الگوی جدید از دموکراسی یا مردم سالاری در جهان است، ماهیت ایران از طریق صندوق‌های رای تعریف شده و معیار موفقیت ایران به دنیا است.

قربانی با اشاره به اینکه دشمن نقطه قوت جمهوری اسلامی یعنی مردم را شناخته و درصدد بود آن را ضعیف کند، تصریح کرد: اغلب کشور‌ها امنیت خود را بر پایه قدرت و نیروی نظامی تعریف کردند اما ایران امنیت مردم پایه را نهادینه کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر توجه و نقش مردم در اداره حکومت تأکید داشتند و مردم ایران جمهوری اسلامی را با رای به دنیا معرفی کردند، در واقع مشارکت پر شور در انتخابات قدرت نمایی و به رخ کشیدن ابهت ایران به جهان بود.

دکتری علوم سیاسی با اشاره به اینکه حضور مردم در بزنگاه‌های تاریخی نظام محاسبات بدخواهان نسبت به جمهوری اسلامی را به هم ریخت، افزود: باریکه غزه در مقایسه با اسرائیل تا دندان مسلح به دلیل مقاومت مردم چند ماه دوام آورد.

قربانی اظهار داشت: حماسه مردم با دو تمدن ایرانی و اسلامی در انتخابات، محاسبات بین‌المللی و منطقه‌ای را تغییر داد و در ماه‌های آینده شاهد تبادل پیام‌های تبریک، همکاری، پیمان‌های بلندمدت خواهیم بود زیرا دشمن جایگاه مجلس را می‌داند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران نمایشی و همایشی پای صندوق‌های رای نیامده بودند، تصریح کرد: مجلس در رأس امور است شعار نبوده و مجلس در جمهوری اسلامی بالاترین قدرت را داشته و هیچ نهادی و قدرتی حق انحلال آن را ندارد.

فعال سیاسی البرز گفت: رهبر معظم انقلاب انتخابات را از گردنه‌های سخت مدیریت کردند و عبور دادند.