جام حذفی فوتبال| شگفتی بزرگ در قلب کویر؛ حذف استقلال در گام نخست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال طی دیداری معوقه در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، از ساعت 17 عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال با پیروزی و صعود تیم مس پایان یافت.

تنور رقابت‌های حذفی فوتبال ایران از این مرحله با ورود رسمی تیم‌های لیگ برتری داغ شده که در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار امروز، آبی‌پوشان صدرنشین لیگ برتر به مصاف تیمی رفتند که محرم نویدکیا به تازگی سرمربی‌گری‌اش را برعهده گرفته و انگیزه‌های زیادی در ادامه مسیر خواهد داشت.

در همان نیمه نخست، تیم میزبان بسیار هجومی و خط دفاعی استقلال هم پراشتباه نشان داد. استقلال در اوایل بازی با خطای حامد لک به پنالتی دست یافت که صالح حردانی در غیاب کوین یامگا این توپ را از دست داد. بلافاصله دقایقی پس از این موقعیت طلایی‌ای که سوخت، مس توسط محبی به گلی رسید که رفسنجانی‌ها را برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم تیم جواد نکونام برای جبران نتیجه کاملاً جلو کشید و به آب و آتش زد اما اشتباهات بازیکنان و تسلط خط دفاعی مس، باعث شد تا استقلال گل نزند. با تاکتیک هوشمندانه نویدکیا، مس باز هم از ضدحمله استفاده کرد تا منتظر محمد به زیبایی با ضربه چیپ دروازه استقلال را برای بار دوم باز کند.

حملات آبی‌ها در ادامه یک گل را برای این تیم به همراه داشت که داور به علت خطا آن را نپذیرفت. در پایان این بازی شگفتی بزرگ رخ داد و استقلال، این تیم صدرنشین لیگ برتر توسط مس حذف شد. هر چند در این بازی سیدحسین حسینی عملکرد خوبی داشت اما امشب، شب آبی‌ها نبود.

مس 2
گل: محمدمهدی محبی 24 - منتظر محمد 67

استقلال صفر
گل: -

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (۸۵-محمد اکبری)، سجاد شهباززاده.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند (۵۶- مهدی مهدی پور) آرمین سهرابیان، صالح حردانی (۷۲- میلاد فخرالدینی)، جعفر سلمانی (۵۶- ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (۴۶- مهرداد محمدی)، آرمان رمضانی (۷۲- گوستاوو بلانکو)

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال با برتری و صعود تیم میزبان خاتمه یافت.