تقارن انتخابات کرج و ماه رمضان، در گرو تصمیم وزارت کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تیتر یک :فرماندار کرج گفت: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا علیرضا عباسی نماینده کنونی کرج در مجلس با ۱۰۸ هزار و ۲۴۱ رأی به عنوان منتخب اول راهی خانه ملت شده است.

یحیی رمضانی با اشاره به اینکه علی شیرین زاد با ۵۵ هزار و ۲۳ رأی و مصطفی سعیدی سیرائی با ۴۰ هزار و ۲۳۶ رأی راهی مرحله دوم انتخابات شدند، افزود: صورت جلسه قانونی انتخابات کرج، فردیس و اشتهارد به وزارت کشور ارسال شده است.

وی اظهار داشت: طی روز‌های آینده وزارت کشور و شورای نگهبان زمان برگزاری انتخابات دور دوم را اعلام خواهد کرد، بر اساس قانون، تا یک ماه پس از انتخابات باید میان دوره‌ای برگزار شود اما با توجه به ماه مبارک رمضان در انتظار رایزنی شورای نگهبان و وزارت کشور هستیم.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید نگاه مردمی داشته باشد و آینده نظام به قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی بستگی دارد، تصریح کرد: مجلس کارخانه تولید قانون نیست بلکه باید بر امور جاری کشور نظارت هم داشته باشند.

فرماندار کرج گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان در انتظار رایزنی شورای نگهبان و وزارت کشور درباره انتخابات دور دوم کرج هستیم.