حسینی: مشکل قراردادم حل شده/ پیروانی: پرسپولیس از زمان کودکی من مشکلات مالی داشت!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی 3 بر صفر رسید به مرحله یک هشتم راه یافت.

در پایان این بازی کادر و بازیکنان پرسپولیس صحبت کردند.

حسینی: مشکل قراردادم حل شده است

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بله خدا را شکر امروز روی نیمکت نشستیم و توانستیم یک برد خوب هم مقابل نفت و گاز گچساران به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که قراردادش با باشگاه پرسپولیس امضا شده، تصریح کرد: بله، قراردادم امضا شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شرایط سرخپوشان چگونه است، خاطر نشان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و امروز هم یک بازی خیلی خوبی انجام دادیم. این بازی برای ما تمام شد و باید بازی‌های‌مان را در لیگ ادامه دهیم.

حسینی درباره رقابت پرسپولیس با استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، بازی بعدی ما در لیگ خیلی حساس است. استقلال، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستند که در کورس هستند. بچه‌های ما باید روز به روز بیشتر تلاش کنند تا مرحله به مرحله جلو برویم.

وی راجع به این موضوع که خط دفاع پرسپولیس نسبت به گذشته نظم بهتری پیدا کرده، یادآور شد: خط دفاع پرسپولیس قبلاً هم خوب بود، ما یک مرحله سخت داشتیم و خوشبختانه گذراندیم. الان هم بازی به بازی جلو می‌رویم. در نیم‌فصل دوم کار برای همه تیم‌ها سخت است. بچه‌های ما خیلی خوب تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش خریدهای جدید این تیم گفت: بازیکنان جدید باید بیشتر تلاش‌ کنند، ما کاری نداریم که یکی دو بازی آنها خوب بودند و باید در پرسپولیس با تمام قدرت کار کنند و نظم تیمی داشته باشیم.

حسینی در واکنش به ناراحتی بازیکنان نسبت به دریافتی‌‌ها یادآور شد: دقیقاً همین‌طور است و امیدوارم باشگاه بتواند درست کار کند و بازیکنان بتوانند به لحاظ مالی و فوتبالی شرایط خوبی داشته باشند.

آل‌کثیر: سخت‌ترین بازی‌های ما در جام حذفی با تیم‌های لیگ یکی است

عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: جام حذفی معمولاً سورپرایز دارد. تمام تیم‌هایی که از لیگ یک و لیگ دو می‌آیند باانگیزه هستند و به نظرم سخت‌ترین بازی‌های‌مان با تیم‌های لیگ یک است و خدا را شکر دیدار امشب را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی در مورد اضافه شدن ارونوف و عبدالکریم حسن به پرسپولیس خاطر نشان کرد: ارونوف اولین بازی‌اش بود و خدا را شکر با برد شروع کردیم. امیدوارم همین روند را تا آخر فصل ادامه دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که او یک بازیکن دربی‌باز است، گفت: لطفاً در مورد بازی بعد سؤال کنید!

آل‌کثیر درباره استقبال هواداران از بازگشت او تصریح کرد: هواداران همیشه به من محبت و لطف دارند. من هم همیشه با تمام وجودم برای هواداران بازی می‌کنم تا نتیجه خوبی بگیریم و خوشحال‌شان کنیم.

پیروانی: مالکیت باشگاه پرسپولیس برای هر کسی باعث افتخار است

افشین پیروانی پس از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: به تیم نفت تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی بازی کرد. پرسپولیس در تهران و شهرستان محکوم به برد است و بازی خوبی ارائه کردیم. منتظریم ببینیم بازی بعدی مقابل چه تیمی خواهد بود.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) شب گذشته (یکشنبه) به اردوی تیم آمد و قرار بر این شد باشگاه قبل از دربی تهران (۲۳ اسفند) یا پایان سال پرداختی داشته باشد. باشگاه پرسپولیس واقعاً مشکل مالی دارد و این مشکل از زمانی که بچه بودم، وجود داشت. چنین مشکلی در آینده وجود خواهد داشت و باید تدبیری اندیشیده شود.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به زمزمه‌ها پیرامون واگذاری این باشگاه گفت: تیم پُرطرفداری که میلیون‌ها نفر با برد آن شاد می‌شوند، حیف است دغدغه مالی داشته باشد. بودجه برخی تیم‌ها از ابتدای فصل مشخص است و اندوخته‌ای چندین برابر پایان فصل دارند. مالکیت باشگاه پرسپولیس برای هر کسی باعث افتخار است. پرسپولیس قدمت، سابقه، تاریخ، تمدن، افتخار و میلیون‌ها هوادار دارد و باشگاهی بزرگ است. هر کسی می‌آید، باید با تفکر بیاید و ان‌شاءالله به تیم کمک کند.

پیروانی درباره وضعیت سلامتی غلام پیروانی، برادرش تصریح کرد: او برادر عزیز ماست. شاغلام جراحی سختی داشت و خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارد. از کسانی که وضعیت او را پیگیری کردند، تشکر و برای همه بیماران آرزوی سلامتی می‌کنم.

خدابنده لو: حریف گچسارانی را دست کم نگرفتیم

محمد خدابنده‌لو پس از این مسابقه اظهار کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق مهم افتاد و امیدوارم بتوانم در ادامه راه به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم.

او درباره شرایط این بازی مطرح کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما حریف را دست کم نگرفتیم و سعی کردیم با تمام توانمان بازی کنیم و خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

او درباره داربی هم گفت: صد درصد بازی‌ها سخت هستند. امیدوارم بتوانیم از این بازی‌های سخت به خوبی عبور کنیم و بتوانیم در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم.

او درباره تشویق تماشاگران نیز گفت: خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم از عملکردم راضی باشند.

در پایان یکی از خبرنگاران گفت: ۱۲ سال پیش بیرون ورزشگاه بعد از داربی معروف ۳-۲ مصاحبه کردی؛ آیا فکر می‌کردی روزی به اینجا برسی؟ خدابنده‌لو پاسخ داد: آن روز را یادم است؛ وقتی بیرون استادیوم رسیدم، گوشی هم نبود، به ما گفتند بازی ۳ بر ۲ شده باورمان نمی‌شد. فکر می‌کردم به اینجا برسم ولی نه به این زودی، خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم جواب محبت هواداران و کادرفنی را بدهم.

سرپرست، مربی و بازیکنان پرسپولیس پس از صعود به مرحله بعدی جام حذفی در میکسدزون حاضر شدند.