مدارس مشکین‌دشت با جمعیت آن همخوانی ندارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشدار مشکین‌دشت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: جمعیت شهری مشکین دشت بر اساس آخرین سرشماری رسمی ۸۰ هزار نفر و روستای فرخ آباد و زیبادشت قریب به ۵ هزار و ۶۰۰ نفر است.

 

رضا نصرتی با اشاره به اینکه براورد کنونی ما از جمعیت مشکین‌دشت بیش از ۱۰۰ هزار نفر است، افزود: قومیت‌های مختلف ایران در این بخش سکونت دارند و در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با هم در تعامل و ارتباط هستند.

 

وی تعدد هیئات مذهبی در مشکین‌دشت را نقطه قوت این بخش دانست و اظهار داشت: استقرار سازمان سنجش، مجموعه آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، مجموعه آموزشی امام (ره) و پژوهشگاه مواد و انرژی جایگاه علمی مشکین دشت را ارتقاء داده است.

 

بخشدار مشکین‌دشت با اشاره به ضرورت افزایش سرانه‌های آموزشی در قالب احداث مدارس، تصریح کرد: با توجه به اینکه اراضی باید کاربری آموزشی داشته باشند، واگذاری زمین توسط شهرداری و‌ خیرین نوید اتفاقات خوبی در آینده خواهد بود.

 

نصرتی از نیاز مشکین‌دشت به تقویت سرانه‌های ورزشی خبر داد و گفت: طرح جامع شهر مشکین دشت در حال مطالعه است و باید فضای سبز مطلوبی را پیش‌بینی کرد.

بخشدار مشکین‌دشت گفت: افزایش سرانه های آموزشی برای احداث مدارس جدید با واگذاری زمین محقق می‌شود.