ترابی: از گلزنی غافلگیر شدم!/ عالیشاه: زشت است پرسپولیس لنگ پول هتل باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس با نتیجه 4 بر 2 فولاد را شکست داد. در پایان این بازی بازیکنان و کادر پرسپولیس صحبت کردند.

 پیروانی: هرچه زودتر وضعیت دربی را اعلام کنند

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد  اظهار داشت:‌ روز جهانی زن را تبریک می‌گویم و از زنانی که به ورزشگاه آمدند، تشکر ویژه‌ای می‌کنم. آنها زیر باران بودند و امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا بانوان هوادار باران نخورند. خواهش می‌کنم همه به هموطنان عزیز سیل‌زده ما در سیستان و بلوچستان کمک کنند.

«آرزو می‌کنم پرسپولیس روزبه‌روز بهتر بازی کند و نتایج خوب بگیرد.»، مدیر تیم پرسپولیس ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: از تیم ما توقع قهرمانی می‌رود و امیدوارم هرچه زودتر وضعیت دربی را اعلام کنند. اگر قرار است بازی در همان تاریخ 23 اسفند برگزار یا لغو شود، اعلام کنند. استقلال نیز از این لحاظ شرایطی مشابه پرسپولیس دارد.

رفیعی: شانس زیادی برای زدن تعداد گل‌های بیشتری داشتیم

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ابتدا دوست دارم عرض تسلیت به خانواده‌های شریف سیستان و بلوچستان به خاطر اتفاق اخیر داشته باشم. امیدوارم خدا به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، صبر بدهد. امیدوارم مسئولان هر چه سریع‌تر و بهتر به هموطنان در سیستان و بلوچستان رسیدگی کنند. به تیم خوب، بزرگ و با شخصیت خدا قوت می‌گویم، همینطور دوست خوبم احمد آل‌نعمه و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. به هواداران آقا و خانم که در شرایط سخت کنار تیم بودند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: اتفاق خوبی بود که دوباره در بازی عقب افتادیم و توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. شانس زیادی برای زدن تعداد گل‌های بیشتری داشتیم ولی مهم برد است که بدست آوردیم.

هافبک پرسپولیس در رابطه با بازی با استقلال در هفته آینده تصریح کرد: برد همیشه شیرین است و چه قبل از دربی باشد و چه بعد از آن. هدف ما کسب پیروزی است و برنامه ما بازی به بازی جلو رفتن است.

رفیعی در خصوص وضعیت پرداختی‌ها به بازیکنان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانید تیم خوبی داشته باشید، بازیکنان باید خوب تمرین کنند و در زمین عملکرد مثبتی داشته باشند. آمادگی ذهنی و بدنی خیلی مهم است. می‌توانیم خوب تمرین کنیم و آماده مسابقه شویم ولی برای اینکه ذهن‌تان را آماده کنید، باید آرامش داشته باشید. همه در زندگی درگیر مسائلی در زندگی و خانواده‌های‌مان هستیم. بحث مالی بحث مهمی در هر کار است. با توجه به نتایجی که گرفتیم و گذشت این زمان از فصل، متأسفانه شرایط پرداختی خوب نبوده است.

وی در پایان گفت: می‌دانم باشگاه و هیئت مدیره تلاشش را کرده ولی این تلاش‌ها می‌تواند بهتر از این باشد. از رضا درویش می‌خواهم تلاش‌ها را بیشتر کند. فراموش نکنیم یکی از آسیب‌های زیادی که در پرداختی‌ها خوردیم به خاطر طلب‌های سال گذشته بود، به خاطر همین دقت نمی‌کنیم فلان مربی و بازیکن را بیاوریم و قراردادهای دلاری ببندیم و فکر نکنیم در سال‌های آینده چه اتفاق‌هایی می‌افتد و چه ضربه‌هایی می‌خوریم. بحث مالی مهم است و نیاز داریم شرایط‌مان خوب شود. برخی از پرداختی‌ها به ما به 30 درصد هم نرسیده است.

ریگی: به داد مردم سیستان و بلوچستان برسید

مسعود ریگی بعد از برتری 4 بر 2 پرسپولیس برابر فولاد گفت: همه از تماشای این مسابقه لذت بردند و یکی از بهترین‌های بازی‌های فصل بود.

وی عنوان کرد: دلیل اصلی مصاحبه من مردم سیستان و بلوچستان هستند که در شرایط سختی بابت وقوع سیل به سر می‌برند. برای فردا هم هشدار بارندگی صادر شده. از مسئولان کشور، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور که به سیستان و بلوچستان هم سفر کردند خواهشمند می‌کنم پیگیر موضوع باشند.

ریگی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان در شرایط عادی محروم هستند. آنها مردمی باشرف و با مرام هستند و اگر به یک سیستانی خوبی کنید تا دنیا دنیاست به شما خوبی و جبران می‌کند. خواهش می‌کنم مردم سیستان و بلوچستان را دریابید.

عالیشاه: زشت است پرسپولیس لنگ پول هتل باشد

امید عالیشاه هافبک پرسپولیس پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: با وجود آنکه عقب افتادیم، اما بازیکنان پرسپولیس به اندازه کافی تجربه داشتند و دلسرد نشدند و با آن انگیزه و اراده خاصی که داشتند، نتیجه بازی را تغییر دادند. مهمتر از همه اینکه شرمنده هواداران نشدیم. اگر خدای نا کرده اتفاق ناگواری می‌افتاد، ما شرمنده هواداران می‌شدیم که در سرما آمدند و تیم را همه جوره حمایت کردند.

وی درباره حضور رضا درویش در تمرین پرسپولیس و در پاسخ به این سؤال که «آیا در آستانه دربی قولی داده شد یا نه؟»، گفت: قرار شده بین پنج تا هفت درصد از قرارداد را پرداخت کنند و سند یک مقداری از مطالبات و همان مبلغی که قرار شده برای فصل جدید پرداخت کنند را برای معوقات فصل گذشته بزنند، اما واقعاً این کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود، چون مبلغی که بچه‌ها از فصل گذشته و حتی دو فصل قبل طلب دارند، با توجه به شرایط تورم، ارزش آن پول یک‌سوم یا یک‌چهارم قبل شده است. وقتی اختلافات را با تیم‌های دیگر می‌بینیم درست نیست. همین مقداری هم که قرارداد بسته شده است، فکر می‌کنم خیلی قشنگ‌تر از اینها می‌توان پرداخت کرد. بازیکنان نیز حق زندگی و البته مشکلات خاص خودشان را دارند و امیدوارم رفع مشکل شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال تعویق زمان برگزاری دربی عنوان کرد: صحبت‌هایی درباره تعویق شنیده‌ام، اما فعلاً نظر نمی‌دهم تا ببینیم فردا چه می‌شود.

عالیشاه در مورد عملکرد پرسپولیس زیر نظر اوسمار و همچنین عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت: خریدهای جدید باید کمک کنند، مثل همه بچه‌ها. فکر می‌کنم خریدهای مناسبی انجام شده است، اما اینگونه نیست که فقط یکی دو بازی خوب باشند، بلکه باید کل سال و کل بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند، چون وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. حتی ما هم باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. امیدوارم آنها همین طور ادامه بدهد و زود ارضا نشوند.

وی درباره پرداخت بدهی به رادوشویچ و اینکه قرار بود آن پول به بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: نمی‌خواهم به عقب برگردیم. همیشه این مشکلات بوده و هست. شرایط خصوصی‌سازی را هم نمی‌دانم چه روالی دارد و چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما فقط می‌توانم این را بگویم که حیف این همه هوادار و حیف بزرگی پرسپولیس است. خیلی بهتر از اینها می‌توان درآمدزایی و بهتر از اینها هزینه کرد. زشت است برای تیمی که این همه هوادار دارد و ریشه‌دار است و در آسیا نیز شناخته شده، اما گاهی مثلاً لنگ هتل تیم شود. اینها ناخوشایند است و به مذاق کسی خوش نمی‌آید.

وینگر تیم پرسپولیس راجع به مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: این اتفاق هم برای ما و هم برای استقلال رخ داده بود. این اتفاق قشنگ نیست و امیدوارم راه حلی که می‌اندیشند، به‌گونه‌ای باشد که هوادار و تیم آسیب نبیند. بودن در آسیا فوتبال را لذت‌بخش و هیجان هواداران را بیشتر می‌کند و امیدوارم شاهد اینگونه مسائل نباشیم.

عالیشاه در پایان در مورد اینکه او مرد اول دربی‌های اخیر بوده، تأکید کرد: اینها القابی است که شما می‌دهید و من دنبال این حرف‌ها نیستم. وظیفه‌ام است؛ چه دربی باشد، چه جام حذفی یا لیگ. البته گلزنی در دربی خوشایند است، اما این القابی که می‌دهند، زیاد خوشایند خودم نیست.

ترابی: از گلزنی غافلگیر شدم!

مهدی ترابی پس از برتری 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: این پیروزی به هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، تبریک می‌گویم. خدا را شکر شرمنده‌شان نشدیم. دو بازی سخت در پیش داریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد بازی با استقلال در هفته بیستم لیگ برتر تصریح کرد: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. دربی سختی است و باید با تمام تمرکز بازی کنیم تا به آن چیزی که مدنظر خودمان و هواداران است، برسیم.

هافبک پرسپولیس در رابطه با شادی گلش گفت: چون گل را با پای چپ زدم خودم غافلگیر شدم.

ترابی درباره وضعیت پرداختی باشگاه به بازیکنان خاطرنشان کرد: همه می‌دانند پرداختی‌ها تا الان خوب نبوده است. درویش وعده‌هایی داده و امیدوارم به آنها عمل کرده و این هفته عملکرد خوبش را نشان دهد.

اسماعیلی‌فر: هواداران نبودند، به بازی برنمی‌گشتیم

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سخت بود. فولاد در نیم‌فصل دوم تقویت شده است. ما امروز دو بار عقب افتادیم، اما توانستیم کامبک بزنیم و شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم و توانستیم هواداران را با یک نتیجه خوب بدرقه کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

وی درباره این پیروزی در آستانه دربی پایتخت گفت: دربی که مشخص نیست برگزار می‌شود یا نه، ولی همه بازی‌ها مهم هستند. دربی قاعدتاً برای هواداران هر دو تیم مهمتر است و ما برای نتیجه‌گیری وارد این بازی می‌شویم. خوشبختانه شرایط تیمی خوبی داریم و امیدوارم این شرایط حفظ شود. همچنین درویش هم در این شرایطی که وضعیت‌مان خوب است و تیم حاشیه‌ای ندارد، هوای تیم را بیشتر داشته باشد. فکر می‌کنم چهار ماه است که هیچ دریافتی، حتی هزار تومان هم نداشته‌ایم. مشکلات باشگاه خیلی زیاد است و هر بار که می‌خواهند به لحاظ مالی به ما انرژی بدهند، یک مشکل جدید به وجود می‌آید و درصد مبلغ‌مان کم می‌شود و در نهایت نیز چیزی به ما نمی‌دهند. شب عید است؛ تیم بازیکن، ماساژور و ... دارد و امیدوارم باشگاه نیز ما را حمایت کند.

اسماعیلی‌فر در مورد شانس حضورش در تیم ملی عنوان کرد: باید درباره چیزهایی صحبت کنم که به خودم مربوط است و این چیزی نیست که بتوانم راجع به آن نظر بدهم و باید از قلعه‌نویی بپرسید.

وی راجع به حضور هواداران و زنان در این دیدار گفت: آنها امروز بی‌نظیر بودند و اگر آنها امروز در استادیوم نبودند، نمی‌توانستیم به بازی برگردیم. آنها آنقدر به ما انرژی دادند که توانستیم بازی را با نتیجه خوبی تمام کنیم. درباره بانوان نیز آنقدر دور هستند که ما نمی‌توانیم آنها را ببینیم، نمی‌دانم آنها چگونه ما را می‌بینند. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک جایی را به آنها اختصاص بدهند که بازی را راحت‌تر ببینند.

 

بازیکنان و کادر پرسپولیس بعد از برد فولاد صحبت کردند.