آخرین اخبار از صدوپنجاه‌وششمین روز عملیات طوفان الاقصی/ ۱۴ شهید و زخمی در بمباران جنوب لبنان

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوپنجاه‌وششمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ ارتش رژیم صهیونیستی از اولین دقایق بامداد امروز، منطقه مرکزی را با توپخانه خود هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی، مناطقی در جنوب لبنان را هم هدف تجاوزات خود قرار داد که در یکی از این حملات، منازل مردم در شهرک خربه‌سلم در بنت‌جبیل بمباران و یکی از این ساختمانها با خاک یکسان شد که طی آن پنج نفر از جمله اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

صفوف انتظار فلسطینی‌ها در نوار غزه بازهم تیرباران شد

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در میان سکوت محافل بین المللی به جنایات خود علیه غیرنظامیان فلسطینی و ساکنان مظلوم نوار غزه ادامه می‌دهد.

در همین خصوص سخنگوی دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست بار دیگر به سمت فلسطینی‌ها که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در این باریکه بودند تیراندازی کردند.

وی همچنین تصریح کرد که در جریان این تیراندازی وحشیانه نظامیان صهیونیست نزدیک میدان الکویت واقع در نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیدند.

حمله نظامیان صهیونیست به شهرهای مختلف کرانه باختری

این در حالی است که همزمان با تداوم حمله‌های زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یورش‌های نظامیان صهیونیست علیه شهرهای مختلف کرانه باختری نیز ادامه دارد.

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر رام الله واقع در کرانه باختری حمله کرده و یک ساختمان مسکونی را در محله المصایف تحت محاصره خود درآوردند.

نظامیان صهیونیست به منطقه‌های جبل العرمه واقع در جنوب نابلس و بیرزیت واقع در شمال غرب رام الله حمله کردند.

شهر بیت لحم نیز شاهد یورش بامداد این اشغالگران و بازداشت بی دلیل تعدادی از شهروندان فلسطینی بود.

 

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوپنجاه‌وششمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ ارتش رژیم صهیونیستی از اولین دقایق بامداد امروز، منطقه مرکزی را با توپخانه خود هدف قرار داد.