لیگ برتر فوتبال| عقده گشایی به سبک تراکتور و سپاهان؛ آشتی کنان به سبک پیکان و نساجی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.


پیکان در تهران به مصاف ملوان رفت. پیکان خیلی زود به گل رسید و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم نیز از گل خود محافظت کرد تا پدیده این فصل لیگ برتر را شکست داده و 3 امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کند.
پیکان 1
گل: محمدحسین فلاح (15)

ملوان صفر
گل:-


ذوب آهن در فولادشهر با استقلال خوزستان مصاف داد. استقلال خوزستان ته جدولی با بازی انتحاری ذوب آهن را عقب راند و در هر نیمه یک گل زد تا یک برد خوب را در فولادشهر کسب کند.
ذوب آهن صفر
گل:-

استقلال خوزستان 2
گل: جواد آقایی پور (33)، پیمان رنجبری (53)


گل گهر در سیرجان از نفت آبادان پذیرایی کرد. در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد اما در نیمه دوم گل گهر در دقایق پایانی گل 3 امتیازی زد تا برنده از زمین خارج شود.
گل گهر 1
گل: احمد زنده روح (81)

نفت آبادان صفر
گل:-


تراکتور در تبریز میزبان هوادار بود. تراکتور تیم ناکام هفته های اخیر بازی را توفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید تا برنده به رختکن برود. در نیمه دوم میزبان آتشبازی به راه انداخت و 3 گل دیگر به ثمر رساند تا هوادار را در هم بکوبد.
تراکتور 4
گل: گوستاوو واگنین (6)، رحمان جعفری (53 و 73)، ملیوش دلتیچ (58)

هوادار 2
گل: امین پورعلی (80)، مهدی باقری (90)


آلومینیوم در اراک به مصاف مس رفت. در نیمه نخست در ثانیه های اضافه گل زد و مس بلافاصله پاسخ داد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.. در نیمه دوم اما مس جلو کشید و 2 گل دیگر زد تا 3 امتیاز شیرین از اراک به خانه ببرد.
آلومینیوم 1
گل: امین کاظمیان (45+3)

مس 3
گل: مهدی ترکمان (45+5)، منتظر محمد (60 و 83)


نساجی در خانه با شمس آذر مسابقه داد. در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد اما نساجی در نیمه دوم به گل رسید تا پس هفته ها ناکامی بالاخره با برد آشتی کند و 3 امتیاز حساس را به جیب بزند.
نساجی 1
گل: مهرداد عبدی (68)

شمس آذر صفر
گل:-


فولاد در اهواز به مصاف سپاهان رفت. سپاهان ناکام برای فراموشی تمامی شکست های اخیر بازی را از همان ثانیه نخست هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. فولاد این گل را جبران کرد تا دو تیم با تسوای به رختکن بروند. در نیمه دوم باز هم سپاهان تیم برتر بود و 2 گل دیگر به ثمر رساند تا بعد از هفته ها ناکامی با یک برد خوب ناکامی ها را فراموش کند.
فولاد 1
گل: محمد عسگری (26)

سپاهان 3
گل: رضا شکاری (4)، شهریار مغانلو (56)، رضا اسدی (74)

 

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.