لیگ برتر فوتبال| بازگشت سپاهان به کورس/ پرواز ملوان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

آلومینیوم در تهران به مصاف نساجی رفت. میزبان در واپسین ثانیه های نیمه نخست گل زد ودر سراسر نیمه دوم از آن محافظت کرد تا 3 امتیاز بازی را به جیب بزند.
آلومینیوم 1
گل: امیر نوری (44)

نساجی صفر
گل:-


مس در رفسنجان با ذوب آهن مصاف داد. ذوب خیلی زود به گل رسید و گل به خودی مدافع اندوخته آنها را دوبرابر کرد تا با برتری به رختکن بروند. تیم نویدکیا کامبک زد و با یک گل در هر نیمه هر دو گل خورده را جبران کرد تا دو تیم امتیازات رل تقسیم کنند.
مس رفسنجان 2
گل: جلال الدین علی محمدی (41)، محمدمهدی محبی (76)

ذوب آهن 2
گل: فریبرز گرامی (4)، رامتین سلیمان زاده (14، اتوگل)


سپاهان در اصفهان از گل گهر پذیرایی کرد. سپاهان بازی را با برتری آغاز کرد و خیبلی زود به گل رسید تا با برد به رختکن برود. در نیمه دوم باز هم سپاهان تیم برتر بود و علی رغم 10 نفره شدن در ثانیه های تلف شده گل دوم را را به ثمر رساند تا 3 امتیاز را به جیب بزند.
سپاهان 2
گل: رضا شکاری (6)، کاوه رضایی (90+6)

گل گهر صفر
گل:-


ملوان در انزلی میزبان نفت آبادان بود. در نیمه نخست اتفاقی نیفتاد اما در نیمه دوم ملوان گل زد تا در ادامه روند رو به رشد خود یک برد دیگر را دشت کند.
ملوان 1
گل: محمدرضا سلیمانی (63)

نفت آبادان صفر
گل:-


استقلال خوزستان به مصاف فولاد رفت. در دربی خوزستانی ها در هر دو نیمه هیچ اتفاقی رخ نداد و گلی رد و بدل نشد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
استقلال خوزستان صفر
گل:-

فولاد صفر
گل:-


شمس آذر در قزوین با تراکتور مسابقه داد. تراکتور بازی را بهتر آغاز کرد و گل زد تا برنده به رختکن برود. تبریزی ها در واپسین ثانیه های تلف شده نیمه دوم گل دوم را هم زدندتا با 3 امتیاز از قزوین بازگردند.
شمس آذر صفر
گل:-

تراکتور 2
گل: مهدی حسینی (24)، رحمان جعفری (90+5)

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.