ایجاد امنیت در جامعه ارمغان پلیس در ایام نوروز است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار «ابراهیم کریمی» عصر جمعه در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: مهمترین ماموریت پلیس در طرح نوروزی تامین ایمن عبور و مرور، کنترل رفت و آمدها و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است.

وی با اشاره به کنترل عبور و مرور جاده‌ها در راستای کاهش تصادفات، بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی گلستان شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون شهداء، کارکنان و خانواده‌های انتظامی هستیم.

معاون نیروی انسانی فراجا بر نظارت در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کریمی با تاکید بر این که امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد کسی آن را به مخاطره اندازد افزود: در تعطیلات نوروزی با تلاشی مضاعف و با بهره‌مندی از هوشمندی پلیس تلاش می‌کنیم که آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

وی پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش سرقت، برقراری امنیت و ارائه خدمات انتظامی مطلوب را از اهداف اساسی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ برشمرد و یادآور شد: تامین و برقراری نظم و امنیت هموطنان را توفیق و افتخاری بزرگ برای پلیس می‌دانیم و با برنامه‌ریزی دقیق، لازم و مستمر امنیت مطلوب را تامین خواهیم کرد.

معاون نیروی انسانی فراجا گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه ارمغان تلاش شبانه‌روزی پلیس در اقصی نقاط کشور در ایام نوروز است.