جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، مصداق وحشی‌گری آنهاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم عزیزی در گفتگو با «تهران پرس» ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه گفت: این جنایت شنیع مصداق بارز و برجسته‌ای از وحشی‌گری رژیم منحوس صهیونیستی و مبتنی بر خوی حیوانیت و برگرفته از اندیشه‌های شیطانی حاکم بر آنهاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تمام جهان اسلام بایستی با همه توان و همه ظرفیت و قوا، علیه این جنایت رژیم اشغالگر به خروش آیند و این اقدام شنیع و دور از انسانیت را محکوم کنند.

عزیزی بیان کرد: روز قدس فرصتی است برای اعلام انزجار از این حرکت و رفتار شرم‌آور رژیم صهیونیستی که همه جهان اسلام باید در این روز یک صدا در صحنه دفاع و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین برآیند و با فریاد‌های محکم و با اتحاد همه امت اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت تلاش شود تا لکه ننگ رژیم صهیونیستی از صفحه تاریخ روزگار محو شود.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش امریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین گفت: همه آنچه که امروز در سرزمین فلسطین و به‌ویژه غزه شاهد هستیم از نسل‌کشی گرفته تا این جنایات شنیع اخیر در غزه بدون شک یا با هدایت امریکایی و به دست عمالشان صورت گرفته و یا خودشان مستقیم در این جنایات دست دارند.

عزیزی در تاکید بیشتر افزود: قطعاً جنایات اخیر در غزه بدون اذن و پشتیبانی امریکایی‌ها اجرا نشده و نمی‌شود و نشأت گرفته از آن خوی استکباری امریکایی‌هاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه مصداق بارز و برجسته‌ای از و مبتنی بر خوی حیوانیت آنهاست.