تنیس مقدماتی کمتر از 14 سال جهان| پیروزی پسران ایران مقابل سریلانکا و هنگ کنگ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سومین روز رقابت‌های مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان در مالزی برگزار شد و پسران ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با سریلانکا مسابقه دادند.

در نخستین بازی انفرادی رامتین رافعی  با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید و در بازی دوم انفرادی کیارش صادقی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ مقابل نماینده سریلانکا  پیروز شد تا این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان برسد.

در ادامه روز سوم مسابقات تنیس مقدماتی جهان در مالزی ، پسران کشورمان پس از پیروزی مقابل سریلانکا در دومین بازی خود به مصاف هنگ کنگ رفتند.

در نخستین بازی انفرادی آریا شعبان نژاد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه انفرادی کیارش صادقی با همین نتیجه مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد.

در بازی دونفره نیز تیم‌ پسران ایران با ترکیب کیارش صادقی – رامتین رافعی موفق شدند با نتیجه ۶-۷ و ۲-۶ از سد هنگ کنگ عبور کنند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

  تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.

در این رویداد ۱۶ تیم حضور دارند که سه‌تیم برتر جواز حضور در مرحله جهانی را کسب خواهند کرد و دو تیم نیز سقوط به دسته پائین‌تر را تجربه می‌کنند.

مسابقات مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ لغایت ۱۳ فرودین ماه به میزبانی مالزی برگزار می شود.

پسران کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جهان مقابل سریلانکا به پیروزی رسیدند.