هاکی روی یخ زنان قهرمانی آسیا - اقیانوسیه| دختران ایران بین برترین‌ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور ۵ تیم ایران، امارات، قرقیزستان، هند و فیلیپین به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و تیم ملی ایران با برتری برابر حریفان نخستین قهرمانی خود را در این مسابقات جشن گرفت و به مدال طلا رسید.

عسل حیدری  با به ثمر رساندن ۸ گل ضمن نقش موثری که در قهرمانی تیم ملی کشورمان داشت توانست عنوان خانم گل مسابقات آسیا_اقیانوسیه را نیز به دست آورد. عسل حیدری همچنین در به ثمر رساندن سه گل دیگر تاثیر گذار بود. او در مجموعِ هشت گل و سه پاس گل ، یازده امتیاز کسب کرد و امتیاز آور ترین بازیکن این مسابقات لقب گرفت.

دیانا فرزام نیا عنوان  بهترین پاسور مسابقات آسیا_اقیانوسیه را کسب کرد. دیانا با ۷ پاس گل توانست به عنوان ارزشمندِ "بهترین پاسور" دست یابد. او همچنین سه گل از ۳۶ گل تیم ملی کشورمان را نیز  به ثمر رساند.

آرزو ایزدی"بهترین دروازه بان" آسیا _اقیانوسیه شد. آرزو که در مجموعِ ۴ بازی برابر امارات،قرقیزستان،هند و فیلیپین دروازه اش را بسته نگه داشت  عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات را از آن خود کرد.

کاپیتان اعظم سنایی مربی_بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا_اقیانوسیه نقش پر رنگی در قهرمانی تیم ملی کشورمان داشت. سنایی در پایان این بازی ها عنوان "ارزشمند ترین" بازیکن ایران را دریافت کرد. در پایان این مسابقات سنایی از مسابقات رسمی هاکی روی یخ خدا حافظی کرد.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران بین برترین‌های هاکی روی یخ زنان قهرمانی آسیا - اقیانوسیه قرار گرفتند.