البرز صاحب یک کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعباس واعظی در گفتگو با خبرنگار گروه دانش پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: البرز ۲۰ بیمارستان دارد که ۱۲ مورد آن دولتی، یک مورد تأمین اجتماعی و هفت مورد آن خصوصی است.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه نظارت بر کیفیت خدمات درمان را بر عهده داریم، افزود: تمام مطب‌ها، دی‌کلینیک‌ها و مراکز درمانی هم مشمول نظارت می‌شوند.


واعظی رسیدگی به شکایت پزشکی مردم را از دیگر ماموریت‌های این معاونت دانست و اظهار داشت: البرز آخرین استان کشور از نظر سرانه تخت بیمارستانی است.


وی اظهار داشت: اغلب استان‌ها بر اساس جمعیت تعداد بیمارستان‌هایی که دارند از البرز بیشتر است، همچنین توزیع نیروی تخصصی طرحی با ضعف مواجه هستیم.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس وعده وزیر بهداشت در سال جاری به غرب و جنوب البرز سهمیه نیروی تخصصی جوان داده می‌شود.


واعظی گفت: بیمارستان شهید سلیمانی فردیس با ۲۶۰ تخت علی رغم اینکه روند ساخت کندی داشت در دولت سیزدهم افتتاح شد و در حوادث اخیر ما را کمک کرد.


وی با اشاره به روند مطلوب ساخت بیمارستان کمالشهر و سیدالشهدا، افزود: بیمارستان سیدالشهدا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جایگزین بیمارستان مدنی است.


این مسئول به برنامه‌ریزی برای ساخت کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیر زمین برای این مجموعه هستیم. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برنامه‌ریزی اولیه برای ساخت کلان بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در سال جاری انجام شده است.