حسن‌زاده: هم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را می‌خواهیم؛ هم نتایج خوب در جام جهانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان باسابقه تیم ملی فوتسال کشورمان پیرامون آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: چند روزی است که از تورنمنت ویتنام برگشته‌ایم این ۳ مسابقه خیلی به ما کمک کرد و باعث شد کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنان به دست بیاورد. در این تورنمنت به این دلیل که ۲ هفته قبل تمرینات بدنسازی را آغاز کرده بودیم کمی از شرایط مسابقه فاصله داشتیم و این تورنمنت ما را مجدداً به شرایط مسابقه برگرداند.

وی درباره ادامه تمرینات تیم ملی بیان داشت: امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کردیم و یک هفته تمرین خواهیم کرد با با قدرت برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. این مسابقات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به این دلیل که حکم انتخابی جام جهانی را هم دارد همه تیم‌ها با قدرت حاضر خواهند شد.

حسن‌زاده در مورد هم‌گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌های هم گروهی ما از مربیان ایرانی استفاده می‌کنند. اکثر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ برتر ایران حضور دارند و تیم قدرتمندی است. در این سال هم جام ملت‌های آسیا و هم جام جهانی را در پیش داریم و تلاش می‌کنیم در آسیا قهرمان شویم و در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیم ملی ایران پتانسیل بالایی دارد و هدف ما این است که دل مردم ایران را شاد کنیم و از آنها می‌خواهم برای ما دعا کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: تلاش می‌کنیم در آسیا قهرمان شویم و در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.