مردم از سریال‌های خانوادگی استقبال می‌کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از تیتر یک،  سارا کلهر  گفت: مردم از برنامه‌هایی با محوریت خانواده در رسانه ملی و سینما استقبال می‌کنند و «زیرخاکی» و «نون‌خ» نیز دو سریال ماه رمضان سال جاری با اقبال مردم مواجه شدند.

کارشناس فرهنگی ادامه داد: مسئولان و فیلمسازان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و خانواده نه تنها یک مؤلفه قدرت برای نظام بوده بلکه یک مؤلفه تأثیرگذار در فیلمسازی است.

وی افزود: اگر به فیلم‌ها و سریال‌های پربازدید رسانه ملی در سال‌های مختلف توجه کنید، مردم همواره از آثاری با موضوع و محوریت خانواده استقبال کرده و می‌کنند.

کلهر تصریح کرد: امروز دشمن از نداشتن خانواده متضرر شده و در غرب نیز چندین اثر با محوریت خانواده ساخته شده و به این موضوع نیز اشاره کرده است.

این کارشناس بیان کرد: زبان هنر یک رسانه قدرتمند است که بسیاری از مفاهیم و ارزش‌ها را می‌توان با این ابزار قدرتمند به مردم منتقل کرد و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها در سخنان خود به این موضوع اشاره کردند که هر چیزی که در قالب هنر بگنجد، تأثیرگذار خواهد شد.

وی گفت: رسانه ملی یک رسالت بسیار عظیم در تبیین و روشنگری دارد و همان طور که در زمینه خانواده آثار موفقی ساخته است باید در خصوص اهمیت بحث فرزندآوری نیز محتوا‌های فاخری بسازد تا مردم متوجه اهمیت موضوع جمعیت بشوند.

این کارشناس ادامه داد: ایران هم‌اکنون کشوری جوان است، اما تا ۳۰ سال آینده جزو کشور‌های پیر جهان خواهد شد و رسانه ملی می‌تواند نقش بسیار مؤثری در این روشنگری داشته باشد.

کلهر افزود: سال گذشته که برنامه محفل از رسانه ملی پخش شد، توجه‌ها را به خود جلب کرد و امسال نیز متوجه شدیم که اقشار مختلف مردم خود را به برنامه محفل رساندند و حافظ کل قرآن شدند.

وی در پایان اظهار داشت: رسانه ملی در تبیین و روشنگری در جامعه نقش بسیار مهمی بر عهده دارد و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد و در بزنگاه‌ها با تولیدات فاخر به پیشبرد اهداف نظام کمک کند.

کارشناس فرهنگی گفت: مردم از برنامه‌هایی با محوریت خانواده استقبال می‌کنند و سری جدید «زیرخاکی» و «نون‌خ» در ماه رمضان سال جاری با اقبال آن‌ها مواجه شد.