لیگ برتر فوتبال| ذوب تراکتور، سکته زرد/ دربی جنوب به رنگ آبی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام 8 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
در تبریز تراکتور به مصاف ذوب آهن رفت. ذوب بازی را بهتر آغاز کرد و با یک گل برتری به رختکن رفت.  در نیمه دوم اما میهمان آتشبازی براه انداخت و 3 گل دیگر زد تا با یک برد کوبنده 3 امتیاز از تراکتور بگیرد. 
تراکتور 1
گل: مهدی عبدی (90+3 پنالتی) 

ذوب آهن 4
گل: محمدحسین اسلامی (35 و 57)، محمدجواد محمدی (60)، امیرحسین جدی (81)


در قزوین شمس آذر از فولاد پذیرایی کرد. در نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد اما در نیمه دوم شمس آذر از حملات خود نتیجه گرفت تا 3 امتیاز خانگی را به حساب خود واریز کند. 
شمس آذر 1
گل: پوریا سرآبادانی (70، پنالتی)

فولاد صفر
گل:-


در رفسنجان مس با پیکان مسابقه داد. پیکان بازی را بهتر آغاز کرد و برنده به رختکن رفت.  در نیمه دوم مس به بازی بازگشت و 2 گل زد و پیکان نیز گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 
مس رفسنجان 2
گل: مهدی محبی (47)، محمدمهدی محبی (76)

پیکان 2
گل: علی قربانی (24)، رامتین سلیمان زاده (74، گل به خودی)


سپاهان در اصفهان از نساجی میزبانی کرد. زردها در ادامه روند نزولی خود در برابر نساجی ته جدولی متوقف شدند تا 2 امتیاز دیگر از دست بدهند. 
سپاهان صفر
گل:-

نساجی صفر
گل:-


هوادار در تهران به مصاف گل گهر رفت. میزبان در همان نیمه نخست یک گل زد و از آن محافظت کرد تا 3 امتیاز شیرین را به جیب بزند. 
هوادار 1
گل: داریوش شجاعیان (23)

گل گهر صفر
گل:-


استقلال خوزستان در خانه با نفت آبادان مسابقه داد. در نیمه نخست هر دو تیم یک گل زدند تا با تساوی به رختکن بروند.  در ثانیه های تلف شده نیمه دوم استقلال خوزستان گل دوم را زد تا 3 امتیاز حیاتی را به حساب خود واریز کند. 
استقلال خوزستان 2
گل: اندونگ (18) آسو رستم (90+1) برای استقلال خوزستان

نفت آبادان 1
گل: طالب ریکانی (45، پنالتی)

هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام 8 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.