تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| تیراندازان ایران در تپانچه میکس به فینال نرسیدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در  نخستین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه میکس در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت الهی و جواد فروغی با ۵۷۳ امتیاز و تنها ۲ امتیاز اختلاف در رده نهم ایستاد و از صعود به دیدار رده‌بندی باز ماند. همچنین  تیم دوم کشورمان با ترکیب هانیه رستمیان و سجاد‌ پورحسینی با ۵۶۶ امتیاز بیست و پنجم شد.

فردا (شنبه)، ۲۵ فروردین ماه و در روز دوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تپانچه ۱۰ متر زنان و مردان رقابت خود را آغاز می کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

برنامه روز دوم مسابقات/ ۶ تیرانداز در خط آتش

 مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ برزیل برگزار می‌شود.
در روز دوم این مسابقات و در مرحله مقدماتی تپانچه زنان هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و زینب طوماری و در تپانچه آقایان جواد فروغی، سجاد پورحسینی، وحید گل‌خندان در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز دوم مسابقات به شرح زیر است:
شنبه، ۲۵ فروردین :
مقدماتی تپانچه ۱۰ متر زنان- ساعت ۱۵:۴۵
مقدماتی تپانچه ۱۰ متر مردان- ساعت ۲۱:۴۵

در رقابت‌های تپانچه میکس در روز نخست تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی تیراندازان ایران به فینال نرسیدند.