فراخوان‌های دشمن ارزشی برایمان ندارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن‌محمدی در واکنش به خبر اعلام فراخوان اعتصاب رانندگان سوخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهار کرد: روز های اخیر در فضای مجازی محتوایی منتشر شده که رانندگان ناوگان حمل و نقل سوخت کشور را به اعتصاب سراسری تشویق می کند؛ برخود لازم می‌دانم به نمایندگی از همکارانم و عضو کوچکی از جامعه بزرگ تانکرداران سوخت کشور و مازندران صراحتا اعلام کنم بنده و تمامی همکارانم در هیچ یک از اعتصابات فراخوان شده که توسط بدخواهان این مرز و بوم طرح ریزی شده شرکت نمی کنیم و آن را به رسمیت نمی شناسیم.

وی افزود: با وجود مطالبات زیادی که داریم هیچ گاه سنگر خدمت به مردم را رها نمی‌کنیم.

موسس کانون کارگری تانکرداران مازندران، خاطرنشان کرد: ما به اینکه در ایران زندگی می کنیم و در عصری که رهبری این کشور آیت الله سید علی خامنه ای عزیز است به خود افتخار می کنیم و آن را غرور ملی خویش می‌دانیم.

بازرس کانون کارگری تانکرداران کشور تاکید کرد: بنده و همکارانم درسطح استان و کشور هیچگاه به خودمان اجازه نداده و نمی‌دهیم به دلیل مشکلات و مطالبات صنفی به حقه، وقفه یا خللی در انجام وظایف مان به عنوان سرباز این مرز و بوم ایجاد شود و خدای ناکرده مردم عزیز را دچار مشکل کنیم و قطعاً به خدمت‌رسانی مستمر در ناوگان حمل سوخت ادامه می‌دهیم.

محمدی، ادامه داد:  به کوری چشم بدخواهان ایران، از تمام مشکلات اقتصادی با سربلندی عبور خواهیم کرد، آینده‌ای روشن در انتظار ایران مقتدر و قوی است.  

وی اذعان کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی دخیل تقاضامندیم به مطالبات ما تانکرداران سوخت کشور توجه کنند؛ عدم همخوانی کرایه حمل سوخت و کالا، مشکل ماده ۳۸ تامین اجتماعی و نوسازی و استانداردسازی ناوگان حمل سوخت از مطالبات جدی همکارانم است که بارها بیان کرده و خواستار توجه جدی به این مطالبات هستیم.

بازرس کانون کارگری تانکرداران کشور گفت: صراحتاً اعلام می‌کنم بنده و تمامی همکارانم در هیچ یک از اعتصابات فراخوان شده که توسط بدخواهان این مرز و بوم طرح‌ریزی شده، شرکت نمی‌کنیم و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.