یاری: امیدوارم کشتی آزاد سهمیه کامل بگیرد/ برنامه داریم حضور تیم‌ها در لیگ مستمر باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید یاری رئیس سازمان لیگ درخصوص درگذشت میرواحدی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عنوان کرد: او از خدمتگزاران و مسئولان کشتی کشور در دهه ۶۰ بود که مسئولیت های زیادی داشت. اهالی کشتی خاطرات خوبی از او داشتند و ما در فدراسیون هم مراسم تشییع را برگزار کردیم.

وی افزود: او از قدیمی‌ترین اعضای کشتی است. زمانی که او مسئولیت داشت، من ۸-۹ سال بیشتر نداشتم و به واسطه برادر بزرگترم در سالن کشتی حضور پیدا می‌کردم و شاهد تلاش‌های این عزیز بودیم. در زمان بیماری هم پیگیر درمان او بودیم.

یاری درباره اینکه کمتر از ۳ ماه تا المپیک مانده و یک سهمیه کسب نشده، گفت: آخرین مرحله در ترکیه برگزار می‌شود و سرلک تنها نماینده ماست. امیدوارم او بتواند سهمیه را بگیرد تا کشتی آزاد هم مانند فرنگی با ترکیب کامل راهی المپیک پاریس شود. المپیک قله نهایی ورزش است و امیدوارم آنجا هم افتخارآفرینی کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه در لیگ دسته اول تیم‌هایی مانند گل گهر و سپاهان حضور دارند چه تضمینی وجود دارد آنها تا پایان لیگ بمانند خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی را انجام می‌دهیم حضور تیم‌ها مستمر باشد. این تیم‌هایی که اسم بردید در لیگ دسته اول شرکت کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم تیم‌های بهتری در لیگ برتر جذب کرده و دوام این تیم‌ها را بیشتر کنیم.

 

رئیس سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی را انجام می‌دهیم حضور تیم‌ها در لیگ کشتی مستمر باشد.