لیگ برتر فوتبال| صعود موقت پرسپولیس به صدر با درخشش بیرانوند و آل‌کثیر

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب نخستین روز بازی‌های هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 18:20 امشب شنبه - 22 اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین شهرک اکباتان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

با نظر شورای تأمین امنیت، این بازی علی‌رغم این که محرومیت یا محکومیتی از قبل وجود نداشت، بدون تماشاگر برگزار شد تا باعث اعتراض و نارضایتی مجموعه تیم پرسپولیس و هواداران سرخ‌ها شود که خودشان را برای حمایت از تیم‌شان در کورس قهرمانی، آماده کرده‌اند.

سرخ‌پوشان برای این بازی با تمام توان وارد زمین شدند و خیلی زود توسط عیسی آل‌کثیر به گل برتری رسیدند. دقایقی پس از این گل، علیرضا حقیقی با مصدومیت از زمین بیرون رفت و جایش را به آرشا شکوری، گلر تیم نوجوانان و جوانان داد تا دست شجاعی خالی‌تر هم بشود.

شکوری در این بازی روی چند صحنه واکنش‌های خوب و جالبی داشت اما در دقیقه 75 باز هم این آل‌کثیر بود که دروازه هوادار را باز کرد و آب سردی به پیکر شجاعی ریخت؛ آن هم در شرایطی که هوادار برای دقایقی بسیار خوب بازی کرده و شانس گل‌زنی را هم داشت.

هوادار صفر
گل: -

پرسپولیس 2
گل: عیسی آل‌کثیر 14 و 74

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی(۴۱-آرشا شکوری)، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، امین پورعلی، مهدی گودرزی(۴۶-ادریس رحمانی)، امین قاسمی نژاد(۷۷-امیرحسین بهادر)، محسن سفیدچغایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان(۷۷-فرهاد زاوشی)، محمد عباسی و کریم اسلامی.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف (۷۸-سعید صادقی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه(۷۸- وحید امیری)، عیسی آلکثیر.

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و پرسپولیس با برتری سرخ‌پوشان پایان یافت.