هنرجو: با تیم کامل در قهرمانی آسیا شرکت می کنیم/ امیدوارم شهردار تهران به قول خود عمل کند

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا، پس از مراسم تجلیل از قهرمانان که توسط رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان انجام شد، مسئولان فدراسیون اسکیت هم تصمیم گرفتند از قهرمانان خود تجلیل کنند.

مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت در ابتدا ضمن خیرمقدم به حاضرین از کسب ۴۱ مدال رنگارنگ در سال گذشته تشکر کرد و این موضوع را حاصل یک کار تیمی دانست و اظهار داشت:در سال گذشته در تورنمنت‌های مختلف 41 مدال کسب شد که حاصل زحمات تمام مربیان، کادر فنی و روسای هیئت‌ها است. برخی از این مدال‌ها برای نخستین بار بود که حائز اهمیت است. کسب مدال نقره توسط مرادخانی در اسکیت هنری باارزش است. مدال برنز  سارا حاج پهلوان و صبا طباطبایی برای نخستین بار رقم خورد. در ادامه باید به مدال محمد سروش مهر و محیا دست پاک نیز اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم این مدال‌ها در سال جاری تکرار شود و همچنین مدال‌های خوشرنگ تری کسب کنیم. رشته سرعت بسیار سخت است. رقبایی در دنیا داریم که اگر کسی مقابل آنها مدال بگیرد، شاهکار است.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: ما ضعف‌های داریم که باید به نقطه قوت تبدیل شود برای مثال در سرعت زمین استاندارد و تکنولوژی نداریم. رقبای ما با امکانات بیشتر خیلی خوب کار کردند. در فری استایل چند اتفاق مهم افتاد که کمک شایانی به این رشته و فدراسیون اسکیت کرد و این موفقیت‌ها سطح اسکیت را بسیار بالا برد و باعث شد جامعه ورزش بیشتر این رشته را بشناسند. رضا لسانی دو مدال ارزشمند کسب کرد و اولین مدال طلای تاریخ فری استایل ایران را کسب کرد.

وی تصریح کرد: ما باور داشتیم در هانگژو دو مدال بگیریم اما رومینا سالک با بدشانسی رو به رو شد. وی مدال‌های ارزشمندی را کسب کرد. ترانه احمدی نیز نقره بازی‌های آسیایی را به دست آورد که در کل کشور بازتاب زیادی داشت. از تمام مربیان و همه کسانی که زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: مدال‌های رشته اسکیت به خوبی دیده نشد. در دیدار با اسبقیان عنوان داشتم که در قهرمانی آسیا و جهان در بخش‌های مختلف مدال‌هایی آوردیم که دیده نشد و امیدوارم در جوایز دوستان تجدید نظر شود. از شما می‌خواهم با قدرت حرکت کنید ما امسال المپیک و بازی‌های داخل سالن را داریم.

وی همچنین ضمن تقدیر از کسب مدال در بخش هنری گفت: این مدالها خیلی بزرگ بود و برای ما حائز اهمیت است. البته برای بخش سرعت که خیلی هم رشته سختی است، برخی کمبودها در زیرساخت داریم که باید برطرف شود. در فری‌استایل هم باید یک کار جان‌دار انجام دهیم.

رییس فدراسیون اسکیت تصریح کرد: مدالهای رنگارنگ شما قهرمانان باعث شد تا جامعه ورزش بیشتر این رشته را بشناسند و رسانه ها هم کمک کنند تا اسکیت رشد کند.

هنرجو درباره اعزام تیم به رقابت‌های جهانی گفت: باید شرایط بچه ها را ببینیم و اگر اوضاع رکوردها خوب بود، تیم را کامل اعزام می‌کنیم و اگر خلاف این موضوع باشد، فقط ورزشکارانی که شانس کسب نتایج ایده‌آل دارند را به جهانی می‌بریم اما برای قهرمانی آسیا قطعا تیم کامل اعزام می‌کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم شهردار تهران بزرگ به قولی که در خصوص پیست دادند، عمل کنند. اسکیت در بخش همگانی بسیار مفید است و انشاالله شهردار هم کمک می‌کند تا شرایط بهتر شود.

در ادامه برخی ورزشکاران صحبت هایی را انجام دادند و ابراز امیدواری کردند تا در مسابقات پیش رو با حمایت مسئولان، نتایج قابل قبولی کسب کنند.

در پایان این مراسم از قهرمانان و مدال آواران بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و جهان تقدیر شد.

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: امیدوارم شهردار تهران بزرگ به قولی که در خصوص پیست دادند، عمل کنند.