به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در مراسمی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی وزارت دفاع برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در حوزه روابط عمومی و عملیات روانی گفت: باید در حوزه اطلاعرسانی و جهاد تبیین از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده کنیم زیرا جهاد تبیین تاثیرگذار ترین راهبرد در مقابل جنگ رسانه ای دشمن است.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع توجه ویژه به نظام جامع اطلاع رسانی و اقدامات رسانه ای را از اقدامات مهم در مقابله با جنگ ترکیبی، شناختی و روانی برشمرد و افزود: برای تقویت استحکام درونی و تقویت ارزش های دینی باید با اقدامات سنجیده و فنی به حکمرانی رسانه ای برسیم.
امیر دریادار خواجه امیری شناخت مخاطب و انسجام سیاستی را از اولویت های اصلی کار رسانه ای دانست و گفت: برای موفقیت و مرجعیت داشتن در حوزه رسانه باید نسبت به شناسایی ظرفیت رسانه و شبکه های مجازی، استفاده از هیئت های اندیشه ورز، تعامل با خبرگزاری های، برگزاری کلاس های آموزشی و کنترل کیفیت محتوای تولید شده در هر حوزه اهتمام داشته باشیم.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه امروز دشمن با جریان سازی باطل رسانهای و با روایات نادرست به دنبال جهت دهی افکار عمومی در حوزه مسائل غزه و فلسطین است، تصریح کرد: در حوزه مقاومت و به خصوص غزه نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه هستیم تا ایستادگی، مقاومت و خداباوری ملت فلسطین را برای جهانیان نمایان کنیم.
امیر دریادار خواجه امیری با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد انگیزه، شور و نشاط و امید آفرینی در جامعه باشیم، اظهار داشت: با تهیه ی محصولات تبلیغاتی در راستای جهاد تبیین و بیان پیشرفتهای نظام جمهوری اسلامی به صورت هنرمندانه، می توانیم توطئه های دشمن در فضای جنگ ترکیبی را خنثی کنیم.