آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان با حضور رئیس فدراسیون/ قول دختران ملی‌پوش به تقوی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال زنان ایران که خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات چلنج کاپ زنان آسیا آماده می‌کند، امروز شنبه 29 اردیبهشت آخرین تمرین خود در ایران را با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار کرد.

در این تمرین بازیکنان علاوه بر انجام تمرینات توپی مختلف از جمله دریافت به توصیه‌های پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم برای بهبود عملکردشان گوش دادند.

سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال و فریبا محمدیان نائب رئیس بانوان از نزدیک به تماشای تمرینات توپی تیم نشستند و تقوی پس از تمرین گفت: «شرایط را کاملا درک می‌کنم و می‌دانم که یک تیم جدید را با انگیزه به مسابقات می‌فرستیم اما دوست داریم تغییری که هم شما هم ما دوست داریم، را ببینیم.

وی با تاکید بر ارائه بازی خوب از سوی بازیکنان در مسابقات چلنج کاپ افزود: بازی شما باید برای دیگران توقع بردن ایجاد کند و باید به گونه‌ای بازی کنید که بگویند حقشان برد بود. مردم از تیم مردان بزرگسال توقع بردن دارند و این توقع باید در والیبال زنان هم ایجاد شود.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: هدف بزرگ باعث کار سخت می‌شود پس هدفتان را تا جایی که می‌شود از توان خود بالاتر تصور کنید. به این تیم امیدوارم. هرچند مدت کوتاهی را در کنار هم کار کردید امنا امیدوارم زمانی طولانی در کنار هم بمانید.

آیتک سلامت کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران نیز به تقوی و حاضرین قول داد که تیم ملی بهترین بازی‌هایش را در مانیل فیلیپین انجام دهد.

سیدنگار هاشمی هم به زبان مازنی به سید میلاد تقوی خوشامد گفت و نسبت به تلاششان برای ارائه بهترین بازی‌ها تاکید کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا شب تهران را به مقصد دوحه و سپس مانیل ترک می کند.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان ایران برای شرکت در مسابقات چلنج‌کاپ آسیا امروز با حضور اصحاب رسانه در کمپ چمران برگزار شد.