بیانیه دعوت از جامعه‌ی ورزش و جوانان برای حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت

به گزارش راه دانا؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

جامعه‌ی ورزش و جوانان همچنان در ماتم غم جانکاه حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب  دولت مردمی، دکتر امیرعبداللهیان وزیر متین امور خارجه کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار جوان و جهادی آذربایجان شرقی و سردار موسوی رییس تیم حفاظت رییس‌جمهور و دیگر همراهان به سر می‌برد.

 

بار دیگر این مصیبت عظمی را به محضر امام عصر( عج) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای، خانواده محترمشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

 

اکنون در آستانه‌ی مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید که دوران مدیریت او در دولت سیزدهم با تلاش، تدبیر و آرامش همراه بود و خدمات ماندگاری بر جای ماند و اتفاقات مثبت و مهمی در عرصه‌ی ورزش و امور جوانان رخ داد، قرار داریم.

 

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران از عموم مردم انقلابی، شریف، ولایتمدار و قدرشناس بویژه‌ ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، هواداران و مدیران  دعوت بعمل می‌آورد  که در آئین بدرقه خادم‌الرضا(ع) رییس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان خدومش که در روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ از دانشگاه تهران آغاز می‌شود، شرکت کنند و جلوه‌ای باشکوه از همدلی، وحدت و قدرشناسی از رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در عرصه‌ی جهانی به منصه‌ی ظهور برسانند و برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کنند.

 

 

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت مجدد شهادت جمعی از خدمتگزاران کشور از مردم دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی حضور پرشکوهی را به عمل آورند.