هزینه میکرونیدلینگ در سال 1403

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیا به‌دنبال یک راه‌کار اثربخش برای افزایش زیبایی و سلامتی پوست خود هستید؟ باید بگوییم که جواب سوال‌تان در دست تکنیکی به‌نام میکرونیدلینگ است. این شیوه با ایجاد سوراخ‌های بسیار ریز روی پوست، فرایند کلاژن‌سازی را افزایش می‌دهد و به‌این‌ترتیب، پوست مراجعه‌کننده جوان‌تر، درخشان‌تر و شاداب‌تر از قبل می‌شود.

میکرونیدلینگ خدمتی است که در دکترتو کلینیک ارائه می‌شود. پس درصورتی‌که علاوه‌بر کیفیت، به دریافت خدمات مقرون‌به‌صرفه نیز اهمیت می‌دهید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مراکز را جهت انجام میکرونیدلینگ به شما معرفی کنیم.

میکرونیدلینگ چیست

میکرونیدلینگ یک روش درمانی به‌حساب می‌آید که در آن با تیغه‌های خیلی ریز، پوست را سوراخ می‌کنند. چراکه می‌خواهند سیستم بهبود پوست فعال شود و کلاژن‌سازی افزایش پیدا کند. در حوزه زیبایی، از میکرونیدلینگ برای کاهش چین‌وچروک، جوان‌سازی پوست، درمان جای جوش و جای زخم و تغذیه پوست استفاده می‌کنند.

دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ شامل یک‌سری سوزن‌های بسیار ریز و نازک می‌شود که این سوزن‌ها به‌صورت تکراری و به‌شکل عمقی یا سطحی در پوست فرو می‌روند. دقت داشته باشید میزان فشار آن‌ها، بستگی به صلاح‌دید متخصص دارد. باید اضافه کنیم که سوزن‌های مذکور هم به‌حالت اتوماتیک و هم دستی به‌حرکت در می‌آیند و سوراخ‌های ریز و میکروسکوپی در پوست به‌وجود می‌آورند.

ذکر این نکته ضرورت دارد که در دکترتو کلینیک، متخصصان دارای دستگاه میکرونیدلینگ هستند و به‌کمک آن‌ می‌توانند باعث فعال‌سازی فرآیندهای بهبودی پوست صورت شوند. این وسیله‌ها دارای تنظیمات مختلفی برای تغییر عمق سوراخ‌ها و سرعت سوزن هستند که شدت آن‌ها با توجه به نیاز پوست مراجعه‌کننده و نظر متخصص تغییر پیدا می‌کند.

مزایای میکرونیدلینگ

با بهره‌مندی از خدمات میکرونیدلینگ در دکترتو کلینیک، مزیت‌های زیادی نصیب مراجعه‌کننده‌ها می‌شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • کلاژن‌سازی بیشتر: زمانی که پوست کلاژن بیشتری تولید کند، به‌قطع شاهد پوست سفت‌تر و جوان‌تری خواهید بود.
  • کاهش چین‌وچروک: با توجه به افزایش تولید کلاژن، می‌توان انتظار داشت که بافت‌های تازه‌ای در سطح پوست ایجاد شود و چین‌وچروک‌ها کاهش پیدا کنند.
  • درمان جای جوش و لک: جوش‌ها بعداز محو شدن، همواره از خود رد به‌جا می‌گذارند که برای برطرف‌کردن آن‌ها، فرد مجبور به استفاده از محصولات پوستی مختلف است. درحالی‌که میکرونیدلینگ باعث می‌شود تا روند درمان جوش‌ها و لک‌ها، با سرعت بیشتری طی شود.
  • غیرتهاجمی: اگر بخواهیم بزرگ‌ترین مزیت میکرونیدلینگ را بیان کنیم، باید به غیرتهاجمی‌بودن آن اشاره‌ای داشته باشیم. این شیوه نیازی به جراحی و طی‌کردن دوران نقاهت ندارد. به همین دلیل در بین مراجعه‌کننده‌های دکترتو کلینیک، دارای طرفداران بسیاری است.

عوارض میکرونیدلینگ

اگر بخواهیم از عوارض میکرونیدلینگ بگوییم باید به این نکته مهم اشاره‌ای داشته باشیم که تمام عوارضی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، حاصل کار یک فرد غیرمتخصص است. به همین دلیل حتما در انتخاب ارائه‌دهنده خدمات میکرونیدلینگ هوشیار باشید و نظرات مراجعه‌کننده‌های سابق را بخوانید! در دکترتو کلینیک، شرایط دسترسی به این نظرات برای شما فراهم شده است. در ادامه به عوارض میکرونیدلینگ پرداخته‌ایم:

  • التهاب و قرمزشدن پوست: در برخی موارد خاص، با انجام میکرونیدلینگ پوست صورت ملتهب و قرمز می‌شود و حتی ممکن است به خونریزی بی‌افتد.
  • عفونت: اگر درمانگر موارد بهداشتی را رعایت نکند، به‌احتمال زیاد پوست صورت مراجعه‌کننده دچار عفونت می‌شود.
  • کبودی و تیرگی: غیرمتخصص‌بودن درمانگر به‌قدری مهم است که اگر میکرونیدلینگ را به‌درستی انجام ندهد، صورت فرد کبود می‌شود و برخی نواحی پوست دچار تیرگی خواهد شد.
  • لایه‌برداری بیش از حد: زمانی که میکرونیدلینگ غیراصولی اجرا می‌شود، میزان لایه‌برداری‌های پوست افزایش پیدا می‌کند که این موضوع، منجر به حساسیت بیش از حد پوست و بسیاری مشکلات دیگر می‌شود.

با توجه به موارد گفته‌شده، درصورتی‌که قصد پیشگیری از تمام این احتمال‌ها را دارید، حتما در مورد سابقه‌کار درمانگر پرس‌وجو کنید و قبل‌از انجام میکرونیدلینگ، با افراد متخصص مشورت کنید. علاوه‌بر این‌ها، به تمام توصیه‌های درمانگر خود گوش دهید و تک‌تک آن‌ها را اجرا کنید تا هیچ مشکلی برای پوست‌تان به‌وجود نیاید.

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از میکرونیدلینگ بگیرید و احتمال عوارض ناشی از این عمل را به‌صفر برسانید، نیاز به رعایت چند نکته کلیدی دارید که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • از کرم‌های لایه‌بردار استفاده نکنید. چراکه پوست را حساس می‌کنند.
  • تا 48 ساعت از خانه بیرون نروید تا نیازی به استفاده از ضدآفتاب نداشته باشید. فراموش نکنید که این کرم‌ها برای محافظت از پوست سالم تولید می‌شوند. پس پوستی که در معرض میکرونیدلینگ قرار گرفته، نیاز به مراقبت شدیدی دارد.
  • به همان دلایلی که توضیح دادیم، حداقل تا 48 از محصولات آرایشی استفاده نکنید.
  • تا 48 ساعت غذای تند، داغ و الکل نخورید. چون موجب افزایش گردش خون در پوست می‌شوند و پوست را حساس و آسیب‌پذیر می‌کنند.
  • تا 2 روز به فکر استحمام نیفتید! چون با این کار پوست در معرض عفونت و آسیب قرار می‌گیرد.
  • از کرم‌های ترمیم‌کننده با توجه به تجویز درمانگر استفاده کنید. چون فرایند بهبود پوست را تهسیل می‌کنند.

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

هزینه میکرونیدلینگ در دکترتو کلینیک معمولا به‌صورت جلسه‌ای محسابه می‌شود. اما با مراجعه به این بستر خواهید دید که برخی مراکز، قیمت 2 جلسه را به‌صورت همزمان و با هزینه به‌صرفه‌تری در اختیار مراجعه‌کننده‌های خود قرار داده‌اند.

باید بگوییم که هزینه میکرونیدلینگ از یک میلیون تومان شروع می‌شود و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند. البته در برخی موارد، با توجه به شرایط پوست مراجعه کننده، میزان تخصص درمانگر، دستگاه‌های استفاده‌شده و برخی موارد دیگر، ممکن است این هزینه به 6 میلیون تومان هم برسد.

بنابراین، درصورتی‌که جای چین‌وچروک‌های پوست‌تان عمیق شده، همچنین جای لک و جوش‌های قبلی آزارتان می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم که با میانگین بودجه، یعنی جلسه‌ای 2 میلیون تومان، برای دریافت نوبت میکرونیدلینگ از دکترتو کلینیک اقدام کنید.

جمع‌بندی

میکرونیدلینگ یک تکنیک زیبایی محسوب می‌شود که به‌واسطه آن، مراجعه‌کننده‌ها می‌توانند پوستی سالم، جوان و شاداب داشته باشند. در این راه‌کار، سوراخ‌های ریزی روی پوست صورت ایجاد می‌شود تا فرایند کلاژن‌سازی با سرعت بیشتری انجام بگیرد. باید بگوییم که خدمت میکرونیدلینگ در دکترتو کلینیک ارائه می‌شود. ازاین‌رو به‌عنوان یک خبر خوب باید بگوییم کسانی که در پی یک فرصت عالی برای دریافت کیفیت خدمات بالا و پرداخت هزینه مناسب به‌صورت همزمان هستند، ما در این مقاله بستری را به آن‌ها معرفی کردیم که این شرایط را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

آیا به‌دنبال یک راه‌کار اثربخش برای افزایش زیبایی و سلامتی پوست خود هستید؟ باید بگوییم که جواب سوال‌تان در دست تکنیکی به‌نام میکرونیدلینگ است.