پیام تبریک منوچهر متکی برای انتخاب آيت الله موحدی کرمانی به ریاست مجلس خبرگان رهبری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر متکی عضو هیأت عالی و رییس هیأت اجرایی شورای وحدت در پیامی انتصاب حضرت آيت الله موحدی کرمانی(دام ظله) به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

متن پیام منوچهر متکی بدین شرح است:

حضرت آيت الله موحدی کرمانی(دام ظله) 
ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری 

سلام علیکم 
مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهمترین رکن نظام اسلامی و جایگاه تحقق هدایت توسط علماء در مقیاس حکومتی و اجتماعی همواره محل اجتماع نظر بزرگان و زعمای قوم و خبرگان امور بوده است. 
انتخاب حضرتعالی به ریاست این جمع از مجتهدان و علماء نشان از جایگاه رفیع آن بزرگوار در نظر پیشگامان انقلاب اسلامی و سابقه ای روشن و درخشان در تعهد به خط امام بزرگوار (ره) و رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) دارد. 

شورای وحدت که پیش از این در ارتباطی وثیق با روحانیت معظم این افتخار را داشته تا از رهنمودهای موثر آن فقیه بصیر در هدایت سیاسی و عمل انقلابی به عنوان جریانی وفادار به امام و اندیشه های راحل بهره مند باشد؛ امروز ضمن تبریک انتخاب فقیهی مردمی و مهذب در مسند ریاست مجلس خبرگان رهبری به ملت ایران، دوام عمر حضرتعالی و توفیق این مجلس را در خدمت به مردم از خداوند متعال خواستار است.

منوچهر متکی 
عضو هیأت عالی و رییس هیأت اجرایی شورای وحدت

 

 

 

 

منوچهر متکی عضو هیأت عالی و رییس هیأت اجرایی شورای وحدت در پیامی انتصاب حضرت آيت الله موحدی کرمانی(دام ظله) به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.