تنیس روی میز جوانان قهرمانی آسیای میانه| پینگ پنگ بازان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرعه کشی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در قزاقستان انجام شد و نمایندگان تنیس روی میز کشورمان از روز جمعه ۴ خرداد با حریفان خود روبرو خواهند شد.

در اولین دیدار، تیم ملی جوانان پسر کشورمان  در روز جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت تهران با ترکمنستان دیدار خواهد داشت و در بازی دوم از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت کشورمان با ازبکستان روبرو خواهند شد.

این مسابقات در روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح  با رویارویی تیم کشورمان در مصاف با قزاقستان پیگیری خواهد شد .

تیم ملی جوانان پسر کشورمان در روز یکشنبه به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

در بخش بانوان نیز تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در روز نخست از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران به جدال با قزاقستان خواهد رفت.

 

و در دیگر دیدار در روز دوم  از ساعت ۱۲:۳۰ در برابر ازبکستان صف آرایی خواهد کرد.

دختران کشورمان در روز یکشنبه از ساعت۸:۳۰ صبح به وقت ایران در مقابل قرقیزستان قرار خواهند گرفت.

تیم ملی جوانان پسر کشورمان متشکل از نوید شمس،امیرمهدی کشاورزی، سامران کریمی و محمدرضا نشاطی با هدایت میعاد مکیف و تیم ملی دختران کشورمان متشکل از الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی،فاطمه یاری و وانیا یاوری با سرمربیگری نسیم رنجبر در این رقابت‌ها حاضر می باشد.
سرپرستی تیم اعزامی کشورمان برعهده علی حدادگر می باشد.

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیای میانه از ۴ لغایت ۶ خرداد با حضور تیم های ایران، ترکمنستان، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان در دو بخش پسران و دختران به میزبان آلماتی قزاقستان در حال برگزاریست .

دختران و پسران پینگ پنگ ایران از جمعه کار خود را در مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهند کرد.