لیگ برتر فوتبال| ملودرام در ته جدول؛ نفت و استقلال خوزستان در لبه تیغ

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در تهران پیکان به مصاف تراکتور رفت. در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد. نیمه دوم نیز بسان نیمه اول بود تا دو تیم در یک بازی سرد و ملال آور امتیازات را تقسیم کنند.
پیکان صفر
گل:-

تراکتور صفر
گل:-


ملوان در خانه از مس پذیرایی کرد. دو تیم بازی را سریع و دینامیکی آغاز کردند اما در نیمه اول گلی نرویید. در نیمه دوم مس توانست به گل برسد تا ۳ امتیاز شیرین را به خانه ببرد. 
ملوان صفر
گل:-

مس ۱
گل: سجاد شهباززاده (۵۳)


سپاهان در اصفهان به مصاف هوادار رفت. سپاهان از همان ابتدا جلو کشید و دو گل زد تا برنده به رختکن برود. سپاهان از این ۲ گل محافظت کرد تا برنده بازی باشد. 
سپاهان ۲
گل: شهریار مغانلو (۱۳)، رامین رضاییان (۳۶)

هوادار صفر
گل:-


نفت آبادان میزبان شمس آذر بود. شمس آدر خیلی زود به گل رسید، نفت جبران کرد اما اشتباه وحشتناک گلر نفت یک گل به شمس آذر هدیه داد تا میهمان برنده به رختکن برود. نفت که نمی خواست بازنده باشد، نیمه دوم جلو کشید و در واپسین لحظات گل تساوی را زد تا امتیازات تقسیم شود. 
نفت آبادان ۲
گل: میثم تهیدست (۷ و ۹٠+۲)

شمس آذر ۲
گل: فراز امامعلی (۴)، حسین پاپی (۱۳)


گل گهر و آلومینیوم در سیرجان با هم مسابقه دادند. آلومینیوم خیلی زود به گل رسید اما گل گهر با یک گل زیبا جبران کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم آلومینیوم برتری خود را دیکته کرد و توانست ۲ گل زده و برنده بازی باشد. 
گل گهر ۲
گل: سعید سحرخیزان (۱۹)، احمد زنده روح (۹٠+۶، پنالتی) 

آلومینیوم ۳
گل: رضا جبیره (۵ و ۵۹)، امین کاظمیان (۹٠)


فولاد در اهواز به مصاف ذوب آهن رفت. هر دو تیم نیمه اول هجومی کار کردند اما گلی نرویید. فولاد در نیمه دوم گل زد و ۳ امتیاز مهم را به جیب بزند. 
فولاد ۱
گل: موسی کولیبالی (۵۸)

ذوب آهن صفر
گل:-

هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی در سراسر کشور برگزار شد.