دیدار سرپرست انجمن پارادوومیدانی جانبازان و توان‌یابان با نایب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک/ تسلیت شهادت شهید جمهور ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در حاشیه برگزاری رقابت های قهرمانی جهان پارادوومیدانی، سرپرست انجمن پارادومیدانی کشورمان با نایب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا این دیدار نایب رئیس کمیته بین المللی، شهادت دکتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب کشورمان و هیئت همراهشان را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

در ادامه این دیدار، هادیزاده سرپرست انجمن پارادوومیدانی کشورمان در خصوص ورزش پارالمپیک ایران به ویژه پارادوومیدانی گزارشی را ارائه کرد. همچنین در این نشست در مورد برگزاری روز پارالمپیک در کشورمان با توجه به اهمیت ورزش همگانی مطالبی از سوی هادیزاده مطرح شد.

در این جلسه هادیزاده با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در زمینه داوری و مربیگری، از نایب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک خواست که در دوره‌های آموزشی مربیان و داوران با دانش فنی بالا و در سطح بین المللی را برای آموزش کشورمان اعزام نمایند.

در این نشست همچنین در خصوص توسعه ورزش پارالمپیک در ایران به‌ویژه پارادوومیدانی مطالبی مطرح گردید.

نایب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک از توسعه ورزش در بین زنان جانباز و توان یاب کشورمان و حضور آنها در میادین بین المللی اظهار خوشحالی کرد.

سرپرست انجمن پارادوومیدانی کشورمان با نایب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک دیدار و گفتگو کرد.