لیگ برتر هندبال| آخرین بازی با حضور نمایندگان مجلس و یاد شهدای خدمت/ تقدیر از شهید غیرت و پدر هندبال در حضور پرسپولیسی ها+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین دیدار سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال ایران به میزبانی تالار فدراسیون هندبال بین دو تیم مس کرمان و فرازبام خاییز دهدشت برگزار و پس از آن مراسم اختتامیه لیگ برتر و اهدای جام و جوائز تیم های برتر انجام شد.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای خدمت و قرائت قرآن به یاد رئیس‌ جمهور شهید آغاز شد و کادرفنی و بازیکنان دو تیم با اهدای شال عزا و گل، یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند.

۹ نماینده مجلس در اختتامیه حضور داشتند. رضایی ريیس کمیسیون عمران، زاهدی نماینده کرمان، زارع نماینده اباده،  فروردین فراکسیون ورزش،  موحد نماینده دهدشت، اکبرپور نماینده سپیدان، جمالی نژاد معاون عمران وزیر کشور، ستاری فرد معاون اموزش و پرورش و قاضی زاده هاشمی در مراسم اختتامیه حضور یافتند.

محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رئیس جمهور در اواسط نیمه اول برای تماشای این دیدار به سالن فدراسیون آمد. مناف هاشمی دبیرکل کمیته المپیک نیز در سالن حضور یافت.

همچنین تعدادی از زنان طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس با پرچم قرمز در فینال رقابتهای لیگ برتر هندبال حضور یافتند.

در این بازی پربرخورد و نزدیک نارنجی‌پوشان مس نیمه نخست با نتیجه ۱۳ - ۱۷ و نیمه دوم نیز ۲۵ - ۳۳ پیروز میدان شدند تا بیست و یکمین پیروزی خود را کسب کنند.

این دیدار قرار بود هفته قبل یکم خرداد برگزار شود که به دلیل سانحه و شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراهش به تعویق افتاد.

مس کرمان در این دوره از لیگ سه هفته زودتر از پایان قهرمان شده بود. این تیم تنها با یک باخت و داشتن ۴۴ امتیاز قهرمان شد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند در رده های دوم و سوم ایستادند.

تقدیر از خانواده شهید غیرت و پدر هندبال ایران

در پایان نیمه اول از خانواده شهید غیرت حمیدرضا الداغی با اهدای پیراهن شماره ۸ تیم ملی تقدیر شد.  تقدیر از پدر هندبال ایران محمدعلی امیرتاش  از دیگر برنامه های حاشیه ای این بازی بود.

 

فینال و اختتامیه رقابتهای لیگ برتر هندبال با حضور چهره های سیاسی در تالار هندبال برگزار شد.