یادگارِ ماندگارِ شهید رئیسی برای مردم مِهِستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی‌ امیدی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک» گفت: ۶ هزار و ۴۷۵ واحد مسکونی روز گذشته در شهر جدید مِهِستان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: بسیاری از این واحد‌های مسکونی بیش از ۱۲ سال است که کُلَنگش‌ زده شده بود، اما به بهره‌برداری نرسیده بود.

وی افزود: شهید رئیسی تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام دولت‌های قبلی را به اتمام رساند و بسیاری با افتتاح پروژه مسکن صاحب خانه شدند.

امیدی تصریح کرد: شهید رئیسی تمام دغدغه‌اش ایجاد رفاه در بین مردم بود و تلاش می‌کرد این مهم را در عمل ثابت کند و به همین دلیل خودش به عنوان مدیر جهادی همیشه پیش از سایر وزرایش در صحنه حاضر بود.

این کارشناس با بیان اینکه نتیجه توجه و تمرکز بر ظرفیت داخلی و بومی را در دولت سیزدهم به همت شهید رئیسی در عمل دیدیم، گفت: پس باید به این نتیجه برسیم که کلید حل مشکلات اقتصادی، مذاکره و چشم داشتن و دل سپردن به غرب نیست، بلکه توجه ویژه به تولید است.

وی افزود: در شرایط سخت کرونایی شهید رئیسی دولت را دست گرفت، دولت گذشته حتی برای تهیه ماسک و واکسن به غرب متوسل شد، اما شهید رئیسی در این موضع هیچ وادادگی به غرب نشان نداد و تولیدکنندگان و دانشمندان را مجبور به تولید ماسک و واکسن کرد.

امیدی تأکید کرد: ایران جزو کشور‌هایی است که توانست واکسن کرونا تولید کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این بیماری را ریشه‌کن کند.

این کارشناس ادامه داد: افتتاح پروژه‌ها و خدمت به مردم لبخند شهید رئیسی را همیشه به همراه داشته و دارد و تمام وزرایش نیز پس از شهادت این بزرگ‌مرد، تلاش می‌کنند تا راه شهید ادامه پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: باید تا انتخابات پیشِ رو با تمام توان دستاورد‌های دولت شهید رئیسی را به مردم به ویژه به آیندگان معرفی کنیم تا بدانند که انتخاب اصلح کشور را به پیشرفت و آبادانی می‌رساند.

مدرس دانشگاه گفت: ۶ هزار و ۴۷۵ واحد مسکونی پس از ۱۲ سال کُلَنگ‌زنی، در شهر جدید مِهِستان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.