مراسم لازم برای نامگذاری خیابان به نام شهید رییسی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت پس از رئیس جمهور شهید با حضور خبرنگاران گفت: شورای شهر دو جا را برای نام گذاری به نام شهید رئیسی تصویب کرد یکی بخش شرقی خیابان پاستور و دیگری بزرگراه بعثت برای نام گذاری به نام شهید رئیسی تصویب شده است.

وی افزود: مراسم لازم برای نامگذاری و افتتاح اسامی بر اساس آئین نامه‌ها اجرا خواهد شد.

زاکانی تاکید کرد: فقدان آقای رئیس جمهور قابل جبران نیست. رئیس جمهور شهید شخصیت بزرگ دینی، مذهبی و ملی و اجرایی و توانمندی بود و راه وی مستمر است. به حمدالله دولت کار خود را به‌صورت دقیق انجام می‌دهد.

شهردار تهران با بیان اینکه این ماه دو پروژه بزرگ همکاری بین شهرداری و دولت داریم که این دو پروژه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن و دیگری هم آغاز توزیع جریان ارائه خدمت معیشت به مردم است که تاکید رئیس جمهور بوده است، بیان کرد: رئیس‌جمهور بر این دو پروژه تاکید ویژه داشت، از این یک روز هم عقب نیفتاد بلکه به همت دولت و مدیریت شهری کار دنبال می‌شود و امیدواریم که کارهایی که می‌کنیم روح آن شهید را شاد کند و خدمت به مردم مستمر باشد.

زاکانی به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری پاسخی نداد.

شهردار تهران گفت: پس از تصویب نام‌گذاری دو مکان به نام شهید رییسی،‌ مراسم لازم برای نامگذاری و افتتاح این اسامی بر اساس آئین نامه‌ها اجرا خواهد شد.