رضوانی: کسب ورودی المپیک در شنا یک انقلاب در ورزش است

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) اظهار داشت: امروز جامعه ورزش با حضور در حرم مطهر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند. امیدوارم امسال با توجه به برگزاری بازی‌های المپیک جامعه ورزش کار بزرگی را برای شادی دل مردم انجام دهد.

وی درباره بحث فرهنگی در فدراسیون گفت: موضوعی را در فدراسیون در ارتباط با رعایت چارچوب فرهنگی در فضای مجازی دنبال می‌کنیم تا به‌ویژه خانواده شنا در این مسیر حرکت کنند. موضوعات فرهنگی چیزی است که باید به جوانان گفته شود. اگر از کسی در این مسیر اشتباهی سر زد، باید تنبیه شود تا جلوی کار خطایش گرفته شود. اگر آگاهی صورت نگیرد، ورزش دچار مخاطره می‌شود.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره احتمال کسب سهمیه المپیک در شنا بیان کرد: ما 2 شناگر داریم که از بین این 2 شناگر یکی از آنها به صورت سهمیه‌ای عازم المپیک می‌شود. البته چند روز دیگر شناگران عازم ایتالیا می‌شوند که این‌ مسابقات مورد تایید فدراسیون جهانی است. اگر بتوانند ورودی A المپیک را کسب کنند، مثل یک انقلاب در ورزش است و مثل مدال ژیمناستیک ارزشمند خواهد بود.

وی افزود: اگر شناگران در ایتالیا ورودی کسب کنند، 2 تا 3 نفر عازم المپیک می‌شوند که البته کسب ورودی در مسابقات قهرمانی جهانی خیلی سخت است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: کسب ورودی A المپیک در شنا یک انقلاب در ورزش است.