حل مشکلات اقتصادی اولویت رئیس جمهور آینده باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله بیاتی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی دیار آفتاب؛ در رابطه با حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری که پیش رو داریم گفت: سه سال از عمر دولت سیزدهم گذشته بود و فرصتی مناسب برای دولت شهید آیت‌الله رئیسی تا عملکرد خوب خود را به مردم ارائه دهد که این اتفاق ناگوار رخ داد.

وی افزود: مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و آن چیزی که مهم است مردم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند. شخصی هم که کاندید ریاست جمهوری می‌شود باید بداند که این کشور نیاز به افرادی دارد که همچنان روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد و برای مردم در میدان باشد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم در کشور ما در اولویت اول هستند و این چیزی بود که شهید آیت‌الله رئیسی در دوران سه سال ریاست جمهوری خود به اثبات رسانده بود که از تصاویر، گزارشات و صحبت‌هایی که در مجامع مختلف می‌شود و امتیازی که به شهید سید ابراهیم رئیسی می‌دهند حضور ایشان در میان مردم است.

بیاتی عنوان کرد: کشور ما در مجامع جهانی با توجه به عملیات وعده صادق که انجام دادیم وضعیت خوبی دارد و مردم نیز در انتخابات شرکت کنند و فردی را انتخاب کنند که بتواند مسیری که شهید آیت‌الله رئیسی تبیین کرده بود را ادامه دهد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز حل شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح مجلس دوره دوازدهم با حضور مقامات کشوری انجام شد و آغاز مجلس دوازدهم و دولت جدید نیز می‌تواند یک هماهنگی خوبی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: اصلح کسی است که شاخص‌های لازم را داشته باشد و برای اصول انقلاب اسلامی ارزش قائل باشد و بین مردم حضور داشته باشد همچنین یک کارنامه قابل قبولی از گذشته داشته باشد و برای آینده با توجه به شرایطی که مردم دارند برنامه‌هایی در خصوص ایجاد اشتغال و پیشرفت در اقتصاد مردم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست برنامه‌ای اساسی داشته باشد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخاب فردی را انتخاب کنند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.