تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند/ داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکل نکنند

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اسلامی رئیس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور اظهار کرد: براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری و مصوبه شورای نگهبان مقرر شد داوطلبانی که دارای شرایط هستند در بخش بررسی مدارک، مدارک آنها بررسی شود و چنانچه دارای شرایط بودند ثبت نام قطعی از آنان به عمل آید بر همین اساس همکاران ما در ستاد انتخابات کشور میزبان برخی از داوطلبان بودند و این فرایند تا ساعت 18 امروز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند و ثبت نام آنها قطعی شده است. امسال برعکس ادوار گذشته به جهت اینکه تبیین خوبی درخصوص شرایط داوطلبان صورت گرفته و اطلاع رسانی که رسانه ها داشتند، کسانی که دارای شرایط سنی 40 تا 75 سال هستند و دارای مدرک فوق لیسانس به بالا هستند و همچنین کسانی که سابقه تصدی 4 سال مدیریت کلان کشور را دارند، همینطور سوء سابقه و پیشنیه ندارند به صورت دقیق توسط همکاران در ستاد انتخابات کشور برررسی می کنیم چنانچه دارای شرایط باشند به سالن اصلی ثبت نام راهنمایی می شوند. توصیه من به داوطلبان محترمی که دارای این شرایط هستند این است که مدیریت زمان داشته باشند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکل نکنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری همراه داشتن اصل مدرک تحصیل و کارت ملی و شناسانه و گواهی سوء پیشنیه را با  چهار سالی که سابقه تصدی در مدیریت کلان کشور هست را فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد

گزارش دانا از نخستین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری/ چه کسانی ثبت نام کردند؟

نخستین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری در ستاد انتخابات

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند و ثبت نام آنها قطعی شده است.